Casio Only. (Non G-Shock)

Dank voor de tip :+1:

1 like

Ik zit even heerlijk dit topic door te scrollen en te genieten van alle foto"s en ik zie daar alle verschillende band-klok combi’s voorbij komen en bedenk me dat ik dat bij mijn Edifice niet zal kunnen. Ben een fan van NATO’s vanwege het comfort en de diversiteit. Mijn Edifice (die ik hier even niet bij de hand heb en het type nummer ook niet weet) heeft een stalen band. De lug breedte aan de de kast is maar 8 of 10mm ofzo. De eerste schakel van de band is dus zo’n kleine tussenschakel. Ik hoop dat ik het een beetje begrijpelijk uitleg.
Vind ik het enige nadeel van dit verder prima horloge wat ik graag draag. Prijs/kwaliteit verhouding is een dikke prima inderdaad bij Casio.

Nieuwe aanwinst, top klokje voor nog geen 30 euro!

15 likes

Lekker wezen vissen met deze.

11 likes

10 likes

Beste visje!

1 like

Blijft een fijn horloge.

12 likes

Ik heb de groene 106 ook zojuist besteld. Leuke prijs nu inclusief alles bij Amazon.com!

3 likes

Het is vreselijk, maar ik heb gisterochtend ook nog de zwart/blauwe besteld, MDV106-1AV.
Houdt het ooit op? :scream:

4 likes

Het werkt wel aanstekelijk de Duro
aanbiedingen :joy: :rofl:
Ik hou het bij 3 kleuren dials. :+1:

2 likes

Deze vind ik heel vet, welk model is dat? Zie m er niet zo snel tussen op de casio site

1 like

Niet vanzelf :wink:

1 like

Het is de Casio Vintage A1000M-1BEF. Ik kan die zelf ook niet vinden op het Europese deel, wel het Russische: https://www.casio-europe.com/ru/products/watches/vintage/a1000m-1bef/ (ik heb het horloge ook in Rusland gekocht). De kleur komt zelden over zoals op de advertentieplaatjes, maar bij echt goed licht lijkt het nog wat. Gelukkig is het hoe dan ook wel een mooi horloge.

2 likes

6 likes

11 likes

Casio CA-53W

11 likes

Casio Pro Trek PRG-40T-7V (Titanium)

9 likes

Vandaag m’n eerste Casio aangeschaft, de 3479 a1000.

Al langere tijd met m’n wederhelft rond gekeken naar een retro LCD Casio, maar haakte meestal af op het gebruik van plastic in deze modellen. Vandaag dus de juiste tegen gekomen en op slag verliefd op de metalen kast en band met vouwsluiting. En ook nog met fikse korting kunnen bemachtigen, altijd mooi meegenomen.

Wat een prareltje is dit toch, onwijs veel horloge voor het geld i.m.o. :watch::heart:

12 likes

11 likes

Zat er ook al naar te kijken. Zou graag de grijze a1000 willen met de band van de jouwe :smirk:

1 like