Casio Only. (Non G-Shock)

Nou de Edifice is binnen. Eerste indruk is goede bouwkwaliteit, mooier in het echt en zwaarder dan verwacht. Gaat vandaag mee naar 2daags festival, ben benieuwd.

6 likes

Veel plezier van het horloge en op het festival!

1 like

@Phoenix.bas thnx en komt goed… heet Ribs and Blues…

1 like

Mijn liefste Casio : CFX 20 scientific calculator and conversion !


Bovendien was het een geschenk van mijn nu overleden oom…
Ik heb ook een solar WS-L21H

(Fotos van web)

3 likes

Dit was mijn aller eerste echte horloge (AWX-10), was ongeveer 1997 gok ik.

Echt een cool ding, digitale gedeelte kon ook uit/weg. Je kon ook alleen de tijd weergeven zonder de chronograaf.

Staan soms nog op e-bay voor 90,- zou dat het waard zijn?

3 likes

6 likes

Heerlijk genoten van het festival en de EFM100. Enige opmerking is dat hij iets lichter had gemogen. Verders mooi horloge. Ben toch blij met de impuls aankoop.

8 likes

Dat moet je jezelf afvragen. Ik heb een tijd geleden een vintage Seiko LCD gekocht, die ik vroeger al wilde hebben, voor veel te veel geld. Maar het maakt mij niks uit, want ik ben er helemaal gelukkig mee.

Qua persoonlijke waarde is het geen geld, maar vraag me af of het rubber/resin nog wel goed is na al die jaren. En vervangende onderdelen reken ik al helemaal niet op bij zo’n onbekend modelletje :sweat_smile:

Weet jij zo het modelnummer van de meest rechtse, en of die standaard op die band komt?

3 likes

Da’s de B640WB-1BEF en ja, voor zover ik weet komt die altijd op deze stalen zwarte band.
Bijvoorbeeld: https://www.bol.com/nl/p/casio-collection-b640wb-1bef-horloge-staal-zwart-o-35-mm/9200000026739743/?Referrer=ADVNLGOO002038A-G-54792028696-S-376870373981-9200000026739743&gclid=EAIaIQobChMIkebxn7eX2wIVCUAbCh2poAVKEAQYASABEgJjiPD_BwE&gclsrc=aw.ds

2 likes

Thanx

11 likes

NA Casio Oceanus?

1 like

Nice! :wink:

1 like

Hele mooie Edifice, geniet er nog van!

1 like

de verloren zoon is terug… Nu op ss band

3 likes

Nu heb ik dit eerder gevraagd en volgens mij ook antwoord op gehad maar kan het nergens meer vinden dus hierbij nogmaals:
Weet iemand een winkel waar ik een 100% originele stalen band voor de mdv 106 kan vinden. Ik zie ze wel voorbij komen maar gezien er tegenwoordig voor alles wel bijna namaak bestaat kan ik niet inschatten of het echt is of niet.
Alvast bedankt.

hier.


Maar beter scoor je er een met een horloge er aan. Is misschien 30 euro duurder.

1 like

thnx ga ermee aan de slag. Het horloge is er al, kameraad heeft zelfde horloge op rubberen band en vond de stalen combi mooier en vroeg me deze te zoeken