Inmiddels de AE1200 gemod:
Ja past goed bij de band. Beetje tropische vrolijke kleuren. Erg geslaagd.
Dankje! Denk dat ik deze mod maar ‘Dusk’ ga noemen…
Nadat ik vorig jaar deze Casio Edifice op MP voor een appel en een ei mocht overnemen is hij sinds die tijd meer en meer indruk op mij gaan maken en ja, zelfs respect gaan afdwingen. Hij draagt fijn, prima stalen band en een voor mij perfect gewicht. Wat wilt een mens nog meer? Wat een fijn horloge. En dit zeg ik als vintage Seiko verzamelaar en liefhebber.
Ik heb lange tijd gedacht dat ik een Duro erbij moest hebben als ‘vakantiehorloge’ maar ik vind deze eigenlijk veel mooier. De Edifice wijzerplaat heeft een diep blauwe schakerende kleur terwijl de Duro, van de Duro’s die ik in het echt heb gezien, een wijzerplaat heeft die vlak van kleur is, zonder enige diepgang.
Ik hou het voorlopig bij deze.
Deze is ook mooier en komt in de buurt van een duiker. De Duro wijzerplaat heeft inderdaad een vlakke kleur. Alleen de blauwe Duro wijzerplaat vind ik wel erg mooi. Ik heb nu de “Kermit”.
De Kermit is de groene?
Dat is ook gelijk de leukste van de set! Proficiat
Me like, me have 2
Mijn laatste aanwinst en eerste Casio. Was wat aan het rondneuzen op internet en dacht kijk eens bij Casio.
Vond hem wel leuk uitzien voor dat geld en maar eens geprobeerd.
Ziet er netjes uit wel.
Leuke Casio! Kwaliteit is altijd prima en de prijs scherp. Ze dragen algemeen ook comfortabel.
Vandaag ook weer een Casio om de pols. Weer even op Ali staal gezet, comfortabel met het komende warme weer in het weekend.
Leuk, heb ook nog een blauw gradient filter liggen. Komt ook in een zilveren Royale, maar dan op donkerblauw leer met lichtblauwe stiksels.
Ik ga voor een kwartet:
Ah super
Voor vandaag de ProTrek PRW-3100 weer eens van de plank gepakt.
En met dit weer valt het nog tegen om het display goed op de foto te krijgen, de rollover frequentie van de telefooncamera en de verversing van het display liggen erg dicht bij elkaar, dus op de telefoon is het erg goed te zien dat de cijfers raar doen.
Al een tijdje op zoek naar een zwembad horloge voor als ik met de kleine ga zwemmen.
-Licht
-Klein
-Plat
-Niet te opzichtig
-Beetje gladde/ronde randjes zodat niemand zich pijn kan doen bij het spelen en stoeien
-mag kapot gaan (= onder de 40,- ekkies)
-5atm of meer voor het zwemplezier
Deze redelijk recent uitgebrachte Casio is nu dus van mij. 🤽🏊
Casio W201-1BV
En ik vind 'm met al z’n retro esthetiek nog best wel guitig ook.
Naast z’n grote broer.