Casio Only. (Non G-Shock)

Voor de echte verzamelaar in alle geuren en kleuren. :+1:

CasioApple watch.:grin:

Reken er maar niet op dat ik vandaag naar buiten ga :wink: :cloud_with_rain:

9 likes

Mooi beest :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

6 likes

4 likes

Zat nog op echt rubber van afgelopen zomer. Terug op staal, comfortabel in de winter. Eerlijk zeggen dat de Duro het de laatste tijd qua draagtijd en draagcomfort aflegt tegen mijn nieuwe Casioak. Maar vandaag mag deze weer…

9 likes

Wel handig om altijd je Casiolator bij je te hebben. Je kan er altijd op “rekenen” . :+1: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

9 likes

Heb een SKXMod voor m’n AE-1200 besteld, case only in de originele kleurstelling met gegraveerde letters. Had er al een tijdje m’n blik op gericht.

Het display en bandje etc. van onderstaand horloge zet ik over:

Wordt vervolgd…:camera_flash:

10 likes

Psssst, Casio kopen met korting ?

De NA van gisteren, leuk horloge voor erg weinig geld, fijne band die heel eenvoudig te verstellen is, draagt fijn en licht:

A158

10 likes

8 likes

Net gearriveerd. Wilde weten of ik m in het goud toch niet het mooist vind. Resultaat: hij blijft…

10 likes

Jou kennende, zal dit wel een klassieker zijn. Wat is het, Don?

1 like

Leuke Casio. Is dat met een NATO? Origineel?

Yep. Ik vind het een coole versie…

Check de video

1 like

Okay, leuk filmpje, de 1000-serie. Mooi gemaakt, plat, stalen kast :+1:.
Wel iets duurder dan de kunststof kasten, begrijpelijk.
Zet je hem nog op mesh? Lijkt mij iets mooier en passender bij de kast.
Veel draagplezier ermee.

1 like

Vanochtend even op de mesh band gezet. Geeft idd veel meer een vintage look. Staat m ook prima. Wat ik vooral een voordeel vind van de mesh band, id at ik dan echt mooi ‘dun’ draagt. Die nato loopt toch dubbel onder de kast, waardoor hij hoger op de pols ligt.
Ik denk dat ik er ook nog een bandje als dit bij bestel. Om het compleet te maken…

6 likes

Goed punt. Zeker jammer vanwege die strakke platte kast.
Ik begrijp uit reviews dat de meshband wat stug aanvoelt, ervaar jij dat als hinderlijk?