Casio Only. (Non G-Shock)

4 likes

Ze blijven maar binnen stromen :blush:
Had nog geen Film Watch in m’n collectie…
Tot ik deze tegenkwam :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

5 likes

5 likes

10 likes

Echt nog nooit gezien, lijkt me wel één van de eerste Casio LCD, echt een heel toffe vintage!

7 likes

Het ideale quartz horloge IMHO

18 likes

Schaamteloze X post :grin:

9 likes

9 likes

Zo… na 35 lange dagen wachten (feestdagen + trage inklaring) is mijn SKXMod kit uiteindelijk aangekomen.

Ik ben super blij met het resultaat.

Ik wou zo dicht mogelijk bij de originele looks blijven, maar wel een upgrade in kwaliteit. Deze kit heft alles naar een heel nieuw niveau. En alhoewel er iets te zeggen is over een licht horloge, voelt dit nu toch een stuk degelijker aan. Het gewicht is van 82 naar 138 gram gegaan (voor mijn maat).

Voor de geïnteresseerden, het was ongeveer 15min werk om de module om te zetten en nog eens een kleine 15min om het bandje op maat te maken.
Heel makkelijk allemaal want er wordt een werkmatje, een pincet en verschillende schroevendraaiers meegeleverd. Plus, de video op de site legt alles duidelijk uit.

11 likes

Top resultaat! Nu kun je makkelijk 10 jaar vooruit…

2 likes

Absoluut. Het gewicht om de pols is perfect en het saffierglas geeft een extra dimensie. Of het de prijs waard is… dat moet ieder voor zichzelf bepalen. Maar de mod kit is in ieder geval kwalitatief genoeg voor het geld.

1 like

8 likes

Nog steeds blij met m’n Edifice :sunglasses:

5 likes

Fijn weekend. Vandaag de NA om. De gouden Casio A1100. Ik moet nog een beetje wennen aan het “goud” maar vindt het niet verkeerd.

11 likes

Vandaag ook de A1100 om. Gisteren band van Ali binnen gekregen. Zit lekkerder en staat m.i. beter :slight_smile:

12 likes

Ik vind het ook niet verkeerd goud, mooie zachte kleur.

Vandaag nog maar een keer :grin:

5 likes

Groetjes van zijn broertje :wink:

9 likes