De F-91W is nu 33 jaar (bij mijn weten) ongewijzigd in productie.
Is er een ander horloge wat langer dan 33 jaar ongewijzigd in productie is?
De F-91W is nu 33 jaar (bij mijn weten) ongewijzigd in productie.
Is er een ander horloge wat langer dan 33 jaar ongewijzigd in productie is?
35 jaar en 1 maand om precies te zijn
Aangekondigd in juni 1989.
De Casio CA-53W (1984)
En de Casio F-84w is ook nog steeds in productie,
Aangekondigd in 1986
Hele gave Duro !
Thanks. Misschien wel de enige hier op H.F.
Ik zie hem in deze kleur nooit voorbij komen.
Ik wacht tot jij 'm in het blauw zet
Dat word overbieden
Zit er ook aan te komen binnenkort de Casio ABL-100 met Bluetooth, stappenteller en waarschuwing voor bijna lege batterij.
Verkrijgbaar in verschillende kleur uitvoeringen.
Mijn dochter heeft er ook zo 1
Die heeft deze prachtige Casio vorige jaar helemaal Gratis gekregen van @Aruarian (Dave)
@Aruarian ze is er nog steeds heel blij en extreem zuinig mee
Hey, wat fijn om te horen! Hopelijk hebben jullie er wat leuke avonturen mee beleefd in de tussentijd.
Zekers!
Hij gaat mee op vakanties, uitjes en regelmatig mee naar school en in het weekend wordt hij gebruikt als wekker voor de tv in de ochtend
Hij is ook heel cool en zeker ook iconisch.
Het bandje vind ik matig maar de Duro is echt een heerlijke vakantie beater, alhoewel ik de mijne ook buiten de vakanties regelmatig draag.
Helaas toch weer een plastic behuizing.
In het kader van “they don’t make 'm like they used to”…
Deze helaas niet meer in mijn bezit. Toch wel een beetje spijt van. Hoe cool zou het zijn dat ze deze “Marlins” updaten?
Echt, ik heb 15 jaar lang aan één stuk exact hetzelfde horloge gedragen in de jaren 80 en 90. Na 15 jaar liep er helaas water in en was ie defect. Weggegooid, nu ongelooflijk veel spijt van. Ze zijn nog hier en daar te koop maar voor belachelijke prijzen. Super toffe Casio Marlin.
Is deze limited versie (wat heet, er zit een natootje bij) niet beperkt tot Japan?
Is idd een limited uitgave, staat op binnenkort
(alleen voor Casio leden) op de casio NL site.