zojuist deze besteld
was nog aan het twijfelen tussen deze en groen, maar het is deze geworden.
kan niet wachten !
zojuist deze besteld
was nog aan het twijfelen tussen deze en groen, maar het is deze geworden.
kan niet wachten !
Beste @Mckip, ik kan (nog) geen DM’s sturen zo lijkt het, maar ik heb wel interesse in de F-84w. Ik weet niet of deze nog beschikbaar is?
Heel mooie en toffe Casio!
Ik vind het er niet uitzien maar de standaard band pinnen zitten te dicht op de kast voor een NATO.
Dat valt wel tegen maar AliExpress heeft daar vast wel een oplossing voor.
Dat euvel heb je met alle schakelbanden.
Hmm, de oplossingen die ik daar zie zijn zonder die verbreding die tot aan de kast komt. De banden die dat wel hebben zijn ook met gevouwen schakels. Als je een link hebt, laat het weten.
Zeker niet, ik heb genoeg banden met een solide sluiting waarbij ik dat probleem niet heb. In mijn ervaring heb ik die knik alleen met gestanste sluitingen (door het scharnier).
Ik twijfel nog… Lag een kleine week geleden in m’n mandje , maar nog niet doorgepakt…
Dit is hetzelfde horloge, met een mesh achtige band, stukje voordeliger
Haha same here
Casiotron op een 18mm Rios, gaat prima zo, alleen ik moet wat rustiger aan doen, nog 1 gaatje over op de band.
Zal het netjes zeggen niet mooi…maar als jij het maar mooi vindt dat is het belangrijkste.
Casiotron: Helemaal top!
Alleen, dat Rios bandje… past echt van geen meter qua aanzet bij dit mooie horloge.
Het is nog een beetje experimenteren eigenlijk.
De stalen band is geen ramp, maar voor mij gewoon “net niet”.
Ik zat ook te denken aan een Di-Modell Chronissimo, die is wat minder enthousiast met het breder uitlopen, maar die kon ik niet vinden in een 18mm uitvoering.
Dat ziet er goed uit. Het is gewoon heel belangrijk dat de band in totaal niet breder is dan het horloge want dat staat echt heel vreemd.
Gewoon mijn eerlijke mening. Deze geweldige Casio verdient een mooi passende band.
Deze MTD-1054 Casio Super Illuminator gekocht. Ik wist niet dat ze deze ook met een witte wijzerplaat hebben gemaakt.
Komt deze week binnen. Ben benieuwd.
Wat een gave Casio!