Nee, bestaand model (A1000M-1BEF) maar ik heb 'm gekocht voor de band dus deze configuratie schuif ik binnenkort door.
Wat vinden jullie nou van de “nieuwe” minimalistische F-91W, de F-91WB? Zelf vond ik hem er beter uitzien op marketing materiaal. Mijn voorkeur gaat voor nu nog steeds naar de originele.
(P.S. ik ben nieuw op het forum, hallo iedereen!)
Ik ben nog niet overtuigd, hou wel van leuke kleurtjes/tekst etc, dit is wel heel minimalistisch.
Wie weet ooit de blauwe en de witte, de zwarte en donker grijze vind ik echt te saai.
De andere gekleurde F-91wc varianten zijn volgens mij nu echt discontinued, zijn/raken overal uitverkocht.
Toevallig van het weekend nog een F-91wc unicorn gevonden in Frankrijk.
De groene variant !
Hopenlijk eind deze week binnen

Dan alleen nog de crème kleurige unicorn vinden.
Dan is de F-91w color collectie compleet
Welkom
Welkom!
Wel rustgevend maar niet 100% Casio look vind ik. Moet er aan wennen.
Sprinkhaan groen?
Voor mij het perfecte vakantie horloge!
Zeker! Heeft ook dual time En als je naar de rest van de specs kijkt is dit crazy voor wat je krijgt voor 3 tienen
Awesome value for money, zijn weinig merken die dit nadoen.
Is en blijft een toffe duiker voor dat geld en hij draagt ook nog eens heel comfortabel op een AliExpress BoR band.
Het kwetsbare glas van mijn Duro blijft voor mij wel een issue. Mijn glas is al behoorlijk beschadigd. Heb zo mijn twijfels over de kwaliteit van het glas. En ja saffier plaatsen is een optie. Maar dat zou ik moeten laten doen. De kosten daarvan zijn me waarschijnlijk te hoog.
Dat valt nog reuze mee.
Voor een paar tientjes heb je al een saffier en er zijn hier wel Duro moders die je hiermee kunnen helpen.
Ik heb m al ruim 2 jaar en nog geen krasje op het glas gelukkig. Ben redelijk voorzichtig. Zelfs mijn Vostoks met plexiglas hebben enkel wat haarlijntjes in het glas.