Is er iemand die de casio rangeman gpr-b1000 model 2024 in zijn bezit heeft er er meer over zou willen vertellen zoals zijn functies , wat wel bevalt ,en wat niet bevalt of batterij ervaring hoelang die meegaat enz.
Ik ben benieuwd in de display hoe goed deze afleesbaar is bv buiten in de zon en de berichten functie zijn die alleen in het klein leesbaar of kan je ook door het bericht heen scrollen.
Welke berichten ontvang je?
De telefoon functie ben ik ook benieuwd naar is het slechts een melding of kan je ook beantwoorden of het gesprek weigeren?
Ik vraag dit omdat het horloge niet in mijn buurt beschikbaar is en ik toch graag eigenlijk zoiets ff om mijn pols zou willen voelen.
Ik wil niet bemoeizuchtig over komen, maar wellicht krijg je meer respons wanneer je in de titel wat duidelijker omschrijft wat je nodig bent en het type er bij zet
Het display is juist prima afleesbaar! Ik heb 3 GBD-H1000 horloges met hetzelfde display en het is prima afleesbaar. Ik denk zelfs het beste display in mijn boxen.
Qua functionaliteit met telefoon en berichten e.d. kan ik je niet helpen. Dat lees ik af op mijn telefoon en deze functies heb ik zsm uitgezet om de accu niet onnodig te belasten.