CasiOak / GA-(B)2100 / GM-2100 only

Zeker, ik hoop dat ie goed doorkomt met de speciale tekens (en met die schreeuwerige titel):

En met een plaatje:

5 likes

Als ik voor één kleur zou gaan, dan zeker! Ik wil echter de regenboog in lume en dat is (naar mijn weten) niet te koop in een ring. Cousins heeft wel het eea, maar ik vind de prijs voor het aanschaffen van al die verven voor 1 projectje/ 1 horloge wat te gortig:

1 like

Poehee, tof idee maar wel prijzig :grimacing:

Maar is dit ook echt lume of enkel UV gevoelige verf? Ik vrees het laatste.

Komt geloof ik op €65,- incl verzending, dan betaal je meer aan verzending dan aan de indices zelf

Daar heb ik geen invloed op, ik plaats enkel de link. Dat is een afweging die de koper voor zichzelf maakt dan. Ik vind het de moeite soieso niet waard.

Schijnbaar is hij momenteel wel praktisch de enige ter wereld die ze aanbied.
Als ik een 3D printer had …

Puna.nl: Daily Paper en G-SHOCK presenteren gezamenlijke horloge collectie.

Copyright Google Nexus.

Was ook niet vervelend bedoeld hoor :wink:

Ik heb wel meerdere 3D printers staan (zowel FDM als Resin DLP), maar lume poeder is relatief ‘zwaar’ dus bij het vermengen met hars zal het snel bezinken en daardoor niet mooi evenredig verdeeld zijn.

Ik zou het kunnen, maar de kans van slagen is laag denk ik.

Was ook zeker niet vervelend opgevat.

Het is hem/hun ook gelukt om met juiste mengverhoudingen en materialen het gewenste resultaat te krijgen, waarom zou jij dat niet kunnen dan? Kost alleen tijd en moeite.

Die paar euro neerleggen voor het niet hoeven kopen en testen van verschillende materialen en mengverhoudingen is dus eigenlijk zo gek nog niet. :joy:

Ik zie alleen niet waar je die 40 euro verzendkosten vandaan haalt. :expressionless:

1 like

Ik heb ergens een review gelezen van iemand die hem naar Duitsland of Frankrijk had laten komen en die had er in totaal €65,- voor betaald.
Verder geen harde cijfers bij de verkoper opgevraagd.

Kunnen wsl wel, maar heb vanaf 2012 naast m’n drukke baan een 3D print service gehad als hobby, maar dit jaar mee gestopt omdat er meer is dan werken :wink:
Kunnen wel, maar zin is anders.

Wie weet waag ik nog eens poging…heb de lume poeders liggen iig :shushing_face:

1 like

7 likes

Blijf t poppenspul vinden, de looks zijn wel grappig.

Alsnog;
Vermaak me er best mee, vanmorgen op de motor is het een prettig horloge.
Geen hinder van door het afwezige gewicht en op t terras is het lekker shinen in de zon met die witte licht ketser.

9 likes

22 likes

11 likes

Hoe bevalt die metalen?

Heb hem nu 2 dagen, tot zover zeer goed.
Band is wat stijver dan normale versie, maar verbeterd misschien nog.
Zeer mooie afwerking van de dial, ook een mooie grijze kleur
Verschil in gewicht voel ik amper.

Wie post er nog wat fotootjes van z’n gm-2100?

Het is ‘Bergeon 5680 Swiss Super Luminova brand compound’, dat beschouw ik als lume :slight_smile:

1 like

Ok, ik reken hem goed :ok_hand:t3::wink:

1 like

Voor nu even wel! Vanavond wissel :grimacing:

5 likes