CasiOak / GA-(B)2100 / GM-2100 only

Nieuwe watch en nieuw leven in deze topic :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

2 likes

Gen 4 CasiOak mod. Weet het nog niet… :thinking:

4 likes

Wat een ding joh! Leuk! Hoe ziet die sluiting er uit, saat er dan GS in plaats van AP ofzo? Heb je daar een fototje van?

1 like

Staat niks op. Kast en bandje zijn van goede huize, maar die look…weet het nog niet zo goed. Is echt een massive ding nu en een beetje te flashie voor mij.

3 likes

Ja het is een beetje too much wel😂 wilde het eens proberen. Geen slechte band trouwens

3 likes

Heb het gevoel dat ik nu een bontkraagjas en scooter moet kopen om dit horloge te kunnen dragen. Ik geef het nog een paar draagkansen. Als het niks is gaat hij MP op.

1 like

Haha, of op marktplaats op zoek naar een scooter?

2 likes

Het ligt er wel erg dik bovenop ja, blijft erg weinig Casi over en wel erg veel Oak

Hoe valt de mod mee?

Even ter verduidelijking. Mijn pols die je op de foto ziet is 20 cm. Niet de kleinste pols. Is best wel een grote mod (understatement). De mod zelf is van een hele goede kwaliteit moet ik zeggen. Netjes afgewerkt zonder scherpe randjes. De butterfly clasp is ook erg netjes gedaan. Het is juist de goede afwerking waardoor ik nog twijfel. De look spreekt me (nog) niet zo zeer aan.

1 like

Ja he is geen rommel, ik was ook verrast

2 likes

Heeft toch wel wat…

8 likes

Zo’n Casioak is toch niks voor me. Ik kan nog niks te koop aanbieden, maar wil wel zo vriendelijk zijn om aan iemand de mod ter overname aan te bieden. Binnen 1 dag in huis zonder inklaring etc etc. Als niemand animo heeft dan stuur ik hem terug. Hoor het wel. Have a good one!

1 like

Lekker hoor die kleurtjes. Matchen mooi met m’n jas :joy:

11 likes

12 likes

10 likes

9 likes

Canvas is comfy :grinning:

11 likes

Mooie combi @pevadijk :ok_hand:

1 like