CasiOak / GA-(B)2100 / GM-2100 only

Dit is eigenlijk geen JaysandKays adapter, maar eentje die ok op Bol heb gevonden. Ook van metaal. De JaysandKays waren uitverkocht een week of 2 geleden toen ik keek. Anyhow, ben er erg blij mee.

Oh, ik wist eigenlijk niet dat dergelijke adapters ook op Bol.com stonden :wink:

Gio! Heb je nog wel een Seiko over? Mooie set Casioaks hoor

Ik ben sinds 2021 helemaal over op G-Shock, maar er kan maar één de nummer 1 zijn en dat blijft toch Seiko :blush: Nog genoeg in de collectie, maar kan wel wat vernieuwing gebruiken.

1 like

Ik vind die Metal versies blauw en groen echt leuk, maar die all black is toch mijn favoriet om te dragen @Thijs82

5 likes

Draagt ook nog is prettig op deze band.

6 likes

Deze foto heeft mij overgehaald ook een casioak te kopen :joy:
ik zag hem en heb hem meteen besteld
vond de zwart zilver altijd een beetje saai en ik dacht dat de blauwe echt fel blauw zou zijn maar was op slag verliefd toen ik deze foto zag. Maar dat is wel vaker met casio’s, de officiele foto’s van casio zelf weten ze er altijd zo saai mogelijk uit te laten zien

2 likes

Daar ga je geen spijt van krijgen, zie de foto’s wel verschijnen.

Buitendagje gehad vandaag :+1:

7 likes

Hij is zojuist gearriveerd en hij is schitterend! ik vind het mooi hoe hij in ieder licht weer net een andere tint blauw heeft

11 likes

8 likes

:ok_hand::ok_hand: heel fraai!

11 likes

4 likes

Mooie Oak :nail_care:

1 like

Oeps, verkeerde rubriek, maar haal hem nu ook niet meer weg.

2 likes

Dan laat ik hem ook staan.

Om alvast in de Kerstsfeer te komen :rofl:

6 likes

Resin case vervangen met metalen case. In combinatie met de strap adapters is hij nu af. :heart_eyes:

8 likes

Maar weer eens verder met het schuren van de garage voor de schilderbeurt!

8 likes