CasiOak / GA-(B)2100 / GM-2100 only

Die is ff een partij lelijk zeg.

6 likes

Niet veel lelijker dan de oude :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Die ga ik toch even aan mij voorbij laten gaan

Voor de foto, dikke plus.

12 likes

De blauwe in ook op komst. Verslavend die casio’s. Doet me weemoedig terugkijken naar mijn zorgeloze jeugd :slight_smile:

2 likes

Vakantie begonnen dus hij mocht uitgepakt worden :sunglasses:. Leuk ding hoor. Bandje wel heel plastic (doet me aan die waterschoenen van vroeger denken bij de zwemles :rofl:) maar hij draagt lekker en smoelt goed op de pols :white_heart::black_heart:

11 likes

8 likes

Wat dachten die jappers, laten we grote schroefjes op de voorkant zetten dan is hij extra tof en kan niemand ze meer weerstaan!

10 likes

7 likes

Grasmaaimaatje

7 likes

Band is ook lang voor mijn pols, steekt zo’n lelijke flap uit…

Zijn er hier bandenknippers aanwezig? Of andere oplossing?

T vrouwenmodelletje kopen…

ciao from :switzerland:

8 likes

6 likes

5 likes

:joy:

Bevalt de witte wel?

Lijkt mij wel erg wit, zal ook vast lekker vergelen na een tijdje.

1 like

Betaal jij per MB in het buitenland?
Dit zijn maar 3 plaatjes :slight_smile:

2 likes

Doordat ik het “vrouwen” model heb gekozen heeft deze wel zilveren indicies . Breekt een beetje.

Deze bevalt beter, wel leuk…

Is wel al terecht gekomen in de roulatie van het gehele gezin.
Is een kist waarin alles zit waar ik uiteindelijk niet zoveel aan gehecht geraakt ben en dus iedereen binnen het gezin gebruik van mag maken.

Dus de witte is nu een HÓLoge geworden.

Nogmaals, wel leuk.
100x leuker dan de zwarte, dat zekers te weten.

2 likes

Nou heb ik weer wat ontdekt vandaag, maar wellicht allang bekend bij iedereen…

@RLC, wellicht is het beter als jij niet verder leest…:no_mobile_phones::underage::no_entry::warning: anders ben je van de stress zo weer een paar jaar ouder…:see_no_evil::see_no_evil:

Had er niet zo over nagedacht dat de ‘carrosserie’ van de casioak vooral een leuk design heeft maar redelijk makkelijk uitwisselbaar is. De stevig- én waterdichtheid zit in het ‘chassis’.

Als je gaat zwemmen komt daar dus gewoon water tussen. Bij de jelly zie je dat dus heel goed, vooral onder de ‘bezel’. Kijk hieronder maar voor het verschil. Het trekt weer weg als hij droogt maar ik kan me voorstellen dat je na een tijdje (of veel vies/zout water) het plaatwerk er even af moet halen voor een poetsbeurtje… :sweat_smile::see_no_evil:.

Iemand dit ook al ontdekt/ondervonden?

Nat:

Droog:

8 likes