@GiveMeYourDough @bordewolf. Dan misschien ook alles omruilen? Zodat je de case matched met de kleur van het lcd.
Had al even snel gekeken maar zag alleen aftermarket ombouw mods…
Check! Thanks. Ringetje los van plaat én chapter, helemaal top
Mmm. Misschien de lcd omruilen? Lijkt me heel tof, maar beetje next-level…
Edit: filmpje gezien. Moet wel lukken. Ik wacht even de levering van de grijze af maar dan bestel ik er een rode bij denk ik.
Heeft er al iemand een Oak om zeep geholpen? Ik ben op zoek naar een dial, heb de mijne net verziekt. Misschien kunnen we een dealtje maken.
Als iemand een adres voor parts only weet ben ik ook blij.
Shit. Watskeburt? Te letterlijk dat filmpje opgevolgd? Die dude had ook wat krassen op de plaat gezet met wijzers verwijderen…
Daar leer je dan weer van ik zou als ik jouw was voor de volgende klus een wijzerplaatbeschermer gebruiken.
Ik heb dit zelf ook een keer meegemaakt toen ik begon met horloges zelf uit elkaar halen etc. echt klote.
Had laatst die “splatter” dial gemaakt maar die was niet naar m’n zin. Iets te enthousiast geweest met schoonmaken Wist het al toen ik eraan begon maar het moest er toch af
Ah van die doffe acetonvlekken…?
Zelf zojuist ook maar vast een rode besteld.
Heb er zin in! Nog geen ih echt gezien, maar helemaal enthousiast over de Casioaks!
Stuur is een foto naar mij als je wilt. Ik ga even creatief denken voor je! Misschien kun je m alsnog gebruiken.
Yup
Doe ik morgen even, kruip net onder de wol
Thanks voor het meedenken in ieder geval.
Logo is in ieder geval naar de knoppen dus dat is wel kut. Ik ga eens verzinnen wat er nog mogelijk is.
Is goed, graag gedaan! Anders als je wilt stuur maar op en dan ga ik eens kijken!
Een stuur is een stuur.
Heb je de case al omgewisseld?!
Gebeurd het nou bij niemand dat z’n huid helemaal week word onder die resin band?
2 become 1…
Beetje kut, heb wel de LED backlight gesloopt… geen idee hoe. In de rode ook. Is dat nog te fixen? Misschien zit 1 van die kleine veertjes niet helemaal lekker. Of kun je dingen doorbranden?
Ow ja en de grijze display mist een paar lijntjes na het ombouwen . Toch wat lomp geweest.
Anyhow, ik vind het resultaat verder tof!