watchagain Schreef:
Daar heb je gelijk in! nieuw is nieuw! zonder
gebruikerssporen dus.
Edit: er van uitgaande dat je dan de juweliersprijs betaald.
gebruikerssporen dus.
Edit: er van uitgaande dat je dan de juweliersprijs betaald.
watchagain Schreef:
gebruikerssporen dus.Edit: er van uitgaande dat je dan de
juweliersprijs betaald.
Ik neem aan bij een erkende Certina juwelier?
Eric
Dan is er niets aan de hand en zou je een nieuw exemplaar moeten krijgen. Ik hoop alleen niet dat je het veel gebruikte excuus krijgt: “Maar hij was echt nieuw toen wij hem leverden, heeft u zelf bandjes gewisseld?”
Groet,
Eric
roelkalkboel Schreef:
Deal is niet doorgegaan. Dus als iemand Remco
kan
helpen aan een mooie ds diver…Zoals het er nu naar uit ziet lukt het zelfs de
juwelier niet:)
(
Kop op Remco, trek het je niet zo aan 
Tja… nieuw is toch niet altijd nieuw… helaas!
Ik bedoel, kopen via het internet verlangt
vertrouwen… van beide…Vind het een beetje lullig dat de Vk niet had
kunnen zeggen dat het horloge een paar
gebruikersspoortjes had… dan hat de koper of van
de koop kunnen afzien, of de prijs nog wat kunnen
drukken…Hoop voor je dat het goed gaat komen!
Tja, soms kan de verkoper er ook niks aan doen. Soms houdt de verkoper zich van 't domme. Maar soms kan het ook voordelig uitpakken. Zo had ik de ene keer een nette korting van uit m’n hoofd iets van 25% gekregen voor wat haarlijn krasjes die er met het dragen toch wel op zouden komen.
Een andere keer was bij een webshop dat de onderkant van een Gshock verkleurt en zelfs beetje versleten was. Misschien ook een showroommodel ofzo, maar kon kiezen tussen retourneren of flinke korting. Aangezien het een weinig voorkomend model meer was, heb ik voor het laatste gekozen. Maar als je gewoon spliksplinter nieuw wilt, dan zou ik inderdaad retourneren en bij aankoop afhalen en heeeeel goed kijken in goed licht.
Ik heb 1 keer gehad dat ik dacht goed gekeken te hebben, maar pas bij zonlicht, zag ik er toch een haarlijnkrasje op het saffierglas zat. Met gewoon licht niet te zien, alleen met net het juiste lichtinval was het zichtbaar.
Tja… nieuw is toch niet altijd nieuw… helaas!
Ik bedoel, kopen via het internet verlangt
vertrouwen… van beide…Vind het een beetje lullig dat de Vk niet had
kunnen zeggen dat het horloge een paar
gebruikersspoortjes had… dan hat de koper of van
de koop kunnen afzien, of de prijs nog wat kunnen
drukken…Hoop voor je dat het goed gaat komen!
Tja, soms kan de verkoper er ook niks aan doen. Soms houdt de verkoper zich van 't domme. Maar soms kan het ook voordelig uitpakken. Zo had ik de ene keer een nette korting van uit m’n hoofd iets van 25% gekregen voor wat haarlijn krasjes die er met het dragen toch wel op zouden komen.
Een andere keer was bij een webshop dat de onderkant van een Gshock verkleurt en zelfs beetje versleten was. Misschien ook een showroommodel ofzo, maar kon kiezen tussen retourneren of flinke korting. Aangezien het een weinig voorkomend model meer was, heb ik voor het laatste gekozen. Maar als je gewoon spliksplinter nieuw wilt, dan zou ik inderdaad retourneren en bij aankoop afhalen en heeeeel goed kijken in goed licht.
Ik heb 1 keer gehad dat ik dacht goed gekeken te hebben, maar pas bij zonlicht, zag ik er toch een haarlijnkrasje op het saffierglas zat. Met gewoon licht niet te zien, alleen met net het juiste lichtinval was het zichtbaar.
Daar heb ik aan gedacht ja, ik hoop het niet. ik wacht het wel af, einde van de week ga ik er naar toe.
Aiiii, het zit je niet mee Remco.
Nu heb je dus een beschadigd horloge… Maar wel een bon 
Klein beetje pesten mag toch wel? Tussen ons is alles netjes opgelost
Tuurlijk beetje pesten hoort er bij, ik hoop alleen dat het een goede afloop heeft. Vind het nog steeds heel vaag, wordt weer een aardig ritje eind van de week, op mijn vrije dag. En extra kosten voor de benzine.
Ook van hieruit was het maar een beetje pesten hoor! Ik hoop oprecht voor je dat alles goed komt (tu)
Geen probleem.
Er staat een mooie op horlogemarkt.
Er staan er middels 3 hier te koop
Ik heb trouwens gisteren even goed naar de onderkant van de kast gekeken, want ik had om om die houder in de doos laten zitten. Alleen wat opzij geschoven of er een sticker zat. Daar zitten ook 2 veegjes en een wolk achtig iets. Tot nu toe is het contact goed, vraag me alleen af hoe ze het horloge gecontroleerd hebben voor ze het op stuurden. Had ik specifiek op gevraagd, want ik had geen zin dat als er wat was alles weer heen en weer te sturen. Ik ben heel benieuwd als ik er heen ga, ik zit wel aardig te stressen in ider geval. Maar ze hebben verzekerd dat het goed komt.