De Certina DS+
Een horloge waar mee je meerdere stylen kunt combineren.
Ik vindt hem erg gaaf
En wellicht Heeft iemand hem al in het echt bewonderd?
En hoe waren je bevindingen?
Mooi concept, maar niet toegankelijk voor iedereen. €650 / 750 lijkt mij een redelijke prijs.
Geinig!
Drie ‘gezichten’ voor 1000 euro. Nog niet eens lelijk ook, vind ik.
Ik vind de adviesprijs helemaal niet gek, voor wat je krijgt. Zal wel snel afschrijven dus voor 700~800 gaat het vast ook wel lukken, als we een maandje verder zijn.
Toevallig laatst even naar staan kijken, in de etalage van een Certina AD bij mij in de buurt. Ziet er wel geinig uit, die set en ook niet absurd duur, vind ik. Maar voor mij niet leuk genoeg om ook daadwerkelijk aan te schaffen.
Leuk toch?
Heb zelf niks met witte platen, maar deze is zeker ok.
De duikersbezel en die vierkante kast zijn mwah, maar da`s mijn mening.
Je hebt keuze aan 3 verschillende kleuren platen .
Blauw,wit&zwart
Hoop werk om die steeds te wisselen.
Nee die kun je niet verwisselen
Bedoelde dat zijn de keuze van kleuren horloges.
Krijg morgen mijn setje binnen met zwarte wijzerplaat. Er zitten standaard 2 kasten en banden bij. Extra kasten zijn los te koop voor ongeveer €100,-. Als Certina verzamelaar moest ik deze wel kopen.
Interessant concept maar heb liever 1 knaller dan 3 generieke net niet klokjes
Ben benieuwd naar je NA topic
Vandaag mijn nieuwe aanwinst uit gepakt. Degelijk en pracht horloge voor die prijs van € 1070,-
Mooie aanwinst in mijn Certina verzameling .
Gefelciteerd erg gaaf!
Denk dat ik ook Serieus ga kijken voor deze aparte certina
Mooi horloge (of moet ik zeggen horloges) en zeer flexibel, voor veel gelegenheden. Ik ben benieuwd of je veel gaat wisselen en of dat bevalt.
Mooi concept mis nog ff de foto’s met de andere kast en de stalen band. Zeer benieuwd.
Geinig, man! Gefeliciteerd! Ook wel benieuwd hoe ie er met de duikerkast uitziet.
Morgen de andere kast.
Dat ziet er lang niet gek uit Hans!
Van harte met je (drie) nieuwe aanwinst(en in één). Veel draagplezier.