Bij Altherr:
6 likes
Wat een schoonheid!!
1 like
Heel veel mooie Certina klokjes, mooi merk!
Prachtig!
Dit heb ik dus ook met mijn precidrive. Ik beschouw het als mijn eerste “echte” horloge, 6 jaar geleden als 17 jarig jochie. Hahaha was een rib uit mijn lijf toen met mijn Jumbo loontje. Ook deze gaat nooit meer weg, is echt mijn quartz beater geworden en nog steeds even mooi. ![]()
13 likes
Hij is waanzinnig mooi zeg!
2 likes
Dankje! Vind ik ook. ![]()
![]()
2 likes
















