Dat wel, lijkt me we leen lekkere voor de zomervakantie. zonder zorgen duiken
Ja vet!!!,… Oh nee laat maar 43mm…
‘T is wel een duiker natuurlijk,met de stoere tekst 2000m diep moet je wel met een klatser komen,niet met 38mm ![]()
Vind ‘m best geslaagd
Zo op de renders is ie echt te gek en zeer waarschijnlijk prima draagbaar door het titanium maar 43mm is voor mij net even te groot…
Jammer maar voor de zekerheid gewoon proberen als je interesse hebt,valt soms enorm mee op de pols.
De stalen band is voorzien van “duiker verlenging” is dit dat de band in stapjes verlengd kan worden of 1 vaste lengte uitklapt
Even wachten tot de kop er af is, en wat ik jammer vind is dat 1888 op de wp, dat hadden ze van mij achterwege mogen laten.
Dat is min of meer onderdeel van het logo
Ik ben bekend met het merk:grin:![]()
De afgelopen jaren behoorlijk verdieping gehad in Certina met de nodige ds en argonauts, bovenstaande is mede daarom ook weer weg gegaan, kwestie van smaak misschien…
Bij mij liggen ze niet lekker op de pols omdat de lugs vrij rechtdoor lopen,dat lijkt bij de PH2000 ook het geval.
Als ik ‘m zie ga ik eens passen,de witte is wel een kanshebber voor mij






