Certina only

Zojuist de Titanium Certina DS Super PH2000M STC Limited Edition C050.607.44.041.10 besteld.
Ben benieuwd hoe die is in real life.

23 likes

Leuk; lekker vrolijke, zomerse kleurcombinatie!

1 like

Gaaf! Die gaat je niet tegenvallen.

1 like

Ik laat mij graag verrassen.
Zijn er HF leden die deze of een andere kleurvariant hebben?

Zo vet , laat even weten hoe hij bevalt.

Kijk dit dan :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Lekker hè :star_struck:

1 like

Ik denk echt dat ik er moeite mee ga hebben wat ik betaald heb voor mijn andere uurwerken , als je het vergelijkt met deze Certina

1 like

Deze Certina heeft vandaag een nieuwe batterij gekregen.

5 likes

Te gek! De mooiste kleur stelling ook​:ok_hand::ok_hand: ben erg benieuwd hoe de maat gaat vallen!

1 like

Ik ben zelf een 43.5mm Planet Ocean gewend maar die heeft een iets kortere l2l.
We gaan het zien. Ik verwacht hem woensdag binnen te krijgen.
Ik kreeg gisteren seintje van Certina dat hij online op voorraad was.

2 likes

Zoals gezegd, ben heel benieuwd vind hem er in ieder geval erg goed gelukt uitzien!!

1 like

De zwarte variant spreekt mij wel aan. Ik weet niet of deze in 1 klap al mijn (overbodige) duikers kan vervangen, door zijn riante maatvoering, maar qua specs, look & feel en prijs wel. Op foto’s en filmpjes vind ik de maat wel meevallen op een kleinere pols. En nu heb ik ook 42-45mm duikers (en 38).

Misschien dat ik het gewoon ga proberen - ff een paar dagen over nadenken

1 like

Goed gelukt! DS (tekst) had wat kleiner gemogen van mij maar verder meen mooi ding.

1 like

… een mooi ding .

1 hour later

De tekst op de dial is voor mij een dealbreaker.

Het DS is mij net te aanwezig en leidt mij daardoor af, hetgeen geaccentueerd wordt door de oranje “PH2000M” en cross hair. Gisteren zag ik eerst heel het horloge. En die had de wow-factor. Dat heb ik niet snel, maar 's avonds merkte ik al dat mijn oog steeds als eerste viel op de tekst in het onderste vlak. Te groot en niet stijlvol. Daar houd ik niet van.

certinadsph2000m

Bij de vintage exemplaren is het minder storend en grafisch mooi ontworpen. Als ze bij de nieuwe nou op dezelfde manier DS en eronder 2000 mtr hadden gedaan …?

Okay, de PH2000M valt daarmee af. Kortstondige liefde. Qua specs en overall look & feel was het raak voor de huidige prijs. :face_holding_back_tears:

Op de Limited Edition is het “DS” minder aanwezig, maar ik wil geen aquablauw/groen. Leuk voor anderen.

4 likes

Beetje dit.

5 likes

En dan dat Super weg en de rest mooi uitgelijnd onder het DS.

DAT ZOU SUPER ZIJN

:face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like

De NA is binnen. Wat een mooi horloge en dat titanium blijft toch een heerlijk materiaal.

21 likes

Ja en dan wat mij betreft Automatic ipv 1888

1 like

Oude Certina meuk 70s Club 2000 beste wijzerplaat ever🤔

8 likes