Certina only

11 likes

9 likes


Fijn weekend

10 likes

9 likes

Telkens als ik dit model zie denk ik; Das een knappe duiker :sunglasses:

De titanium variant heeft een hele mooie sunburst grijzige wijzerplaat. Ken je die?

1 like

Dank u! Ja deze trok mij al jaren en nu toch maar knoop doorgehakt en ongezien gekocht bij Jaap Ten2two.
Heel mooi maar ik moet zien of ie blijft. Door vrij lange lug to lug net een beetje groot op mijn 17cm polsje.
De titanium wou ik wel eens zien. Matte dial heeft zowieso voorkeur.
Jaap heeft ook nog een mooie IWC Ingenieur…

1 like

Lijkt heel veel op de certina new art die ik van mijn vader geerfd heb. Deze is in een veel betere conditie. Prachtige dresser/vintage. Certina blijft toch wel mijn favoriete merk. Is ook betaalbaar. Ik draag mijn ds-1 automatic met veel plezier. Heeft de nodige klappen gehad maar geeft geen krimp.

1 like

Zeker betaalbaar en uurwerken die gemaakt zijn om lang mee te gaan, top horloge en deze is 33mm maar idd een wat grotere lug to lug.

Mijn eerste en momenteel enige Certina:

13 likes

8 likes

23 likes

5 likes

Wow wat voor aftermarket band is dit? En is die er ook in staal alleen??

De jubilee staat verassend goed zeg!
Ook leuk dat je de nieuwste variant van de Ph200m heb. Bevalt ie?

Warrington classic van geckota Arthur. Zekers, die is verkrijgbaar in staal kleur. Check hun site maar even😉

Ja was een gokje of er een two tone jubilee bij zou passen.
De nivachron bevalt super. Zeer fijne afmetingen waardoor hij heerlijk draagt. De afwerking is verrassend goed, ceramic bezel is top. Dat het uurwerk zichtbaar is, is ook mooi meegenomen want die mag zeker gezien worden. De seconde wijzer loopt zeer vloeiend in het geheel. De lume is wat kortstondig maar dan ben ik aan het azijn zeiken. Overal is het een schatje

3 likes

Erg gaaf, oogt deze ook iets compacter dan het ‘originele’ model omdat de Lunette is afgerond?

1 like

Guess who’s back :smiley:
Eerder heb ik deze gehad, maar ik miste de Ph200m. Blij dat ie weer terug is :slight_smile:


Mooi classic duik horloge ontwerp. Plexi glaasje, alu inlay en een vrij eenvoudige wijzerplaat met leuke crosshair er op. De 42mm is vrij fors maar deze is vrij plat dus het draagt gewoon erg prettig. Mooie vintage uitstraling van moderne kwaliteit :slight_smile:

11 likes

Absoluut. Daar waar de voorganger (voor mij dan) onder de categorie ‘tool’ viel, deze is vele malen subtieler

1 like

Gewoon een heel prettig horloge en goed draagbaar.

Uurwerk en merk onderschat in mijn beleving

Binnenkort wellicht de nieuwe heritage chrono toevoegen aan mijn huidig paar

15 likes