Certina only

Kleurthema groen deze avond :grinning:

10 likes

16 likes

Bijzonder altijd die Cascadeurs!

14 likes

In het topic met de ‘onmogelijke zoekopdracht’ had ik de Certina DS-Action Day Date aangeraden op basis van een filmpje wat ik recentelijk had gezien. Ondanks dat ik eigenlijk niet in de markt was voor een dergelijk horloge liet het mij maar niet los. Zie hier het resultaat.

8 likes


:+1:

6 likes

:+1:

5 likes


Twee is al een collectie? :grin:

11 likes

Is er hier onder de Certina liefhebbers iemand die voor de ds2 een orgineel hoog glas heeft? Of zou dat algemeen verkrijgbaar zijn?

1 like

Jammer dat hier de verstelbare sluiting van zn grotere broer niet op zit.

Inderdaad, vond ik ook jammer, gelukkig zitten er halve schakeltjes bij om het zaakje goed op je pols afgesteld te krijgen.

1 like

8 likes

16 likes

:turtle::slightly_smiling_face:

14 likes

Dat showmodel van de PH-200M om het DS-concept te laten zien is erg gaaf zeg!

1 like

Deze kleurstelling is voor mij wel een beetje een guilty pleasure. Geeft voor mij de uitstraling van 'n veel duurder horloge, terwijl zo’n duurder horloge in deze kleuren weer snel “fout” is. Heb ik ook bij een blauw/bi-color Hydro Conquest. Maar ze zien er wel gewoon lekker uit :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zat er al op te azen toen deze met de introductie van de DS PH200M in de etalage bij de AD lag. Deze morgen lag hij er niet meer toen ik een horloge ging ophalen na een batterijwissel en tot mijn verbazing deze cadeau gekregen. Leuk :slightly_smiling_face:

22 likes

Leuk hebbeding :slightly_smiling_face:

1 like

Da’s leuk promotie item. :timer_clock: :+1:

1 like

Ben er in de wolken van @Jesus, dus niet zo ver van jou, ik passeer wel eens dit weekend om deze te showen :wink:

1 like