Certina only

30 likes

Hele mooie kleur groen, veel draagplezier!

1 like

Dankjewel, de kleur is ontzettend mooi in het echt

1 like

Echt heel mooi! Lekker shinen deze zomer :sunglasses:

1 like

Dat gaat zeker lukken met deze ja!

1 like

Ongeacht het seizoen, hij blijft lekker. Enjoy.

1 like

Gaaf hoor!:heart_eyes:

2 likes

Echt mooi!
Veel horloge voor het geld!
Zeer aantrekkelijke kleur.
:facepunch::sunglasses::+1:

1 like

13 likes

21 likes

Wat is dit toch een fijn exemplaar zeg!

1 like

Mijn andere voor dit topic:

24 likes

14 likes

17 likes

Deze week heb ik een opvolger gekocht voor mijn 22 jaar oude Camel Trophy. Omdat ik de DS-2 chronograph in dezelfde kleurstelling wilde (zwart/geel) heb ik nog een behoorlijk zoektocht langs de Certina-dealers moeten doen, want deze kleurcombi bleek niet meer geproduceerd te worden.
Uiteindelijk toch eentje gevonden!

Een zeldzame uitvoering dus (in NL). Blijkbaar omdat deze kleurcombi niet populair was, maar dat blijft een kwestie van smaak natuurlijk. Het had juist mijn voorkeur en ben er ook erg blij mee. Ben benieuwd of deze net zo goed gaat bevallen als de Camel :slight_smile:

14 likes

Gave kleurstelling, ik wist niet dat de DS-2 deze combinatie had :grinning:

Zijn er ook maar een paar van in NL. Weet niet precies wanneer de productie officieel is gestopt. Nu heb je 'm nog in zwart/groen, zwart/rood (flyback) en grijstinten.

PS: er schijnt maar 1 ander exemplaar (in zwart/geel) verkocht te zijn tot nu toe, maar er is nog 1 exemplaar te koop momenteel bij een dealer. PM me maar als je op zoek bent.

Gefeliciteerd! Coole kleurencombi!

Die Camel heeft z’n diensten dan wel bewezen. Hopelijk word je minstens zo blij van deze mooie Certina! Helemaal leuk nadat je ervoor op zoek moest.

De DS-1 is ook eindelijk binnen :partying_face:

12 likes