Certina only

Niet mis, alleen word ik wat nerveus van al die streepjes… :crazy_face:

Hier een DS Club Quartz model uitgekomen in mijn geboortejaar + maand.

5 likes

De DS Action op een Hirsch tiger.

7 likes

Nog steeds een van mijn favoriete horloges! Modern maar toch klassiek… sportief en toch ook een beetje dressy… een echte alleskunner! En zonder die powermatic tekst erop!

7 likes

Belachelijk dat deze slechts 3 likes krijgt.
Ik vind hem mooi én byzonder

1 like

Helemaal mee eens haha en ik doe dus ook een beetje mee…

11 likes

Heel tevreden van mijn nieuwe Certina.
Het is ook met voorsprong de meest nauwkeurige van al mijn mechanische horloges.

19 likes

En terecht :+1:
Mooie foto’s ook :slight_smile:

1 like

Ik kijk er ook naar uit! Normaal komt deze binnen enkele weken toe bij mijn AD.
Voor mij zal het ofwel net wel of net niet worden met deze maat, had graag gezien dat ze 'm op 40mm hielden zoals het origineel.

Ja inderdaad. Lug tot lug afstand is naar verluid zo’n 50mm. Eerst maar eens passen.
Maar eigenlijk ben ik helemaal niet opzoek naar een duiker :grin:

Euhm, ik ook niet.:innocent: De horlogekist bulkt van de duikers, en heb ook nog de Méraud gebackt op KS maar het bloed kruipt blijkbaar waar het niet gaan kan. :wink:

1 like

Effe een natte impuls.
Om te laten zien dat afwassen geen straf hoeft te zijn…

12 likes

Mooi horloge de DS PH200M!

20 likes

Gaaf!! ik heb hem vd week ook om de pols gehad bij de ad, maar de trekker nog niet overgehaald. Staat wel op mijn lijstje want is een topper!

1 like

Ik ben niet zo van Certina, maar deze zou ik geen straf vinden (DS1-Powermatic 80)

7 likes

Heel gaaf! :slight_smile: :+1:
je ben de eerste met deze op het forum(?)

1 like

Heel vet!

1 like

Ben ik de eerste? Zou het niet weten maar ze zijn nog maar pas uit en bij de meeste dealers nog niet leverbaar naar ik gehoord heb :wink:

1 like

Helaas niet deze rond de pols vandaag:

Ik was me er zelf niet van bewust maar dit was één van de eerste uitgeleverde exemplaren in België wist de AD mij te vertellen. Duikring is niet oké maar nog geen wisselstukken aanwezig. Horloge wordt omgeruild tegen een nieuw exemplaar, maar deze komen pas binnen vanaf half december. Mooi opgelost dus maar nog even geduld oefenen…

5 likes

Prachtige duiker, in 39mm had ik m gelijk aangeschaft maar helaas :sleepy:

1 like