Cheap-ass Chinees bandje + vlindersluiting ervaring

Als je hier in Nederland je auto moet parkeren om naar de juwelier te gaan ben je aan het parkeerbonnentje al meer kwijt dan voor die pushpinnentjes uit China inclusief verzending. :sunglasses:
Hoe dat kan snap ik ook nooit zo goed, die verzendkosten vanuit China zijn echt belachelijk laag.

Meteen mee besteld met het bandje en het ā€˜gereedschap’.
Nu heb ik iets van 10 paar verschillende maten voor dat geld :stuck_out_tongue:

Na een paar dagen bevalt het bandje nog steeds. Sterker nog, bevalt alleen maar beter nu deze wat soepeler is geworden.
Ik zal snel proberen nog wat foto’s te maken.

Graag!
Ik volg topic met interesse…

1 like

Chinezen betalen volgens mij geen verzendkosten.

Vandaar.

Elf.

De Chinese overheid vergoedt de verzending om de export van Chinese goederen te stimuleren, als ik me niet vergis.

Ja, dat dacht ik ook.

M’n zoon van 16 haalt met grote regelmaat allerlei meuk daarvandaan .

En zolang het hier onder het importheffingsbedrag blijft lacht hij zich rot.

Elf.

Ik vermoedde al zoiets, het kost namelijk veel minder om iets uit China te laten versturen dan naar je buurman hier in Nederland, terwijl het door dezelfde postbode wordt bezorgd. :flushed:

En die Chinezen spelen daar ook lekker op in, ik heb wel eens een tablet van 150 Euro besteld in China, en dan staat er doodleuk op het pakje dat de waarde 20 Dollar is. En omdat het pakje niet groot en zwaar is rolt het ook nog eens probleemloos door de douane. :smiley:

1 like

Ruim een week later en de band bevalt nog steeds super!
Hierbij nog wat plaatjes:

2 likes

En inmiddels wat beter naar je pols gevormd zo te zien? Niet slecht toch?

Klopt, hij zit gewoon goed! Alleen zit ƩƩn gaatje net te strak en de andere net een tikkeltje te los helaas. Over het algemeen zit het wel gewoon goed.

Volgen mij zit er genoeg ruimte om er nog n gaatje bij te laten maken. Misschien dat je lokale juwelier of zelfs schoenmaker je kan helpen.

Of koop zo n gaatjes prikkker ook uit China :wink:

Het bandje bevalt nog steeds goed, minpunt is de gesp die snel krast, maar dat is goed te fixen :blush:
Nog wat foto’s, gewoon omdat ik 'm mooi vind:

:

2 likes

Ik gebruik deze bandjes ook al een poosje.En idd in begin wat stug maar na twee weken prima en soepel. Ook heb ik het zelfde probleem met de sluiting m.a.w. metaal is niet hard genoeg en daardoor snel krasjes. Zijn wel redelijk weg te poetsen / polijsten. Een ding moet ik even kwijt de print is een dun laagje. Haal je de band langs iets scherps dan heb je een probleem die niet herstelbaar is met wat leerverf zoals je wel kan doen met een massief lederen exemplaar. Maar dat mag met een chineesprijskaartje. Deze banden zijn leverbaar in diverse andere motieven zoals slang, hagedis, krokodil, en de bekende die hier op foto staat. Tevens natuurlijk ook zonder motief geheel glad of met een spikkel. Tevens verkrijgbaar in een grote diversitijd aan kleuren vananf maten 12 tot 26 wordt geleverd incl.2x pushpins en pin removertool.

1 like

Heb je toevallig ook een MOOIE donkerblauwe gezien?
Ik heb er een paar gevonden, maar die zien er niet zo mooi uit als deze zwarte…

Yep wel gezien denk ook dat ik nog een nieuw exemplaar heb donkerblauw alleen weet ik ff de maat niet. Welke maat moet dit zijn? Stuur me een p.b met de info.

Op welke ā€œbekende websiteā€ heb je ze besteld?

Deze kreeg ik terug van hem als bericht:

http://nl.aliexpress.com/item/Genuine-Leather-Watchband-Watch-Bracelet-Strap-watchband-18-19-20-21-22mm-Black-Brown-Color-for/32273504459.html

Heb er net 2 besteld, bruin en zwart :smile:
Vooralsnog voor mijn Armani horloge.

Nou ik had ze heel snel binnen, moet ik zeggen:

Zwart en bruin gekozen:

WP_20150920_001

Ze zijn wat matter dan het origineel, maar voor de prijs van 9$, gratis verzending en vlindersluiting (Waar ze bij de juwelier 25 euro voor rekenen!) kun je er echt geen buil aan vallen.

Foto’s om het horloge:
WP_20150921_10_14_32_Pro

WP_20150921_10_14_18_Pro

WP_20150921_10_13_58_Pro

WP_20150921_10_13_23_Pro

WP_20150921_10_12_35_Pro

1 like