Cheap ass horloges: show me yours!

Ooit eens gekregen als relatiegeschenk in de periode dat de euro zijn intrede deed. Denk dat de waarde niet heel veel verschilt met de munt afgebeeld op de wijzerplaat.

4 likes

Hee @Stefanmol, zo een heb ik er ook!
Van de Chinees.
Staat best leuk op een nato.
Ook van de Chinees.
Samen nog geen US$5,ā€“
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van.

2 likes

1 like

Waterdicht is waterdicht. De Ć©Ć©n doet het puur op pakkingen, de ander schroeft de kroon. Ik heb een Citizen 200m WR quartz horloge wat in zoveel omstandigheden op zā€™n donder heeft gehad, ook in water tot een meter of 15 a 20 diep, dat het een wonder moge heten dat het er nog is.

Maar hij weert zich kranig zonder schroefkroon.

2 likes

2 likes


4 likes

Totdat @Jaco zijn cheapest ass adresje prijs geeft, hier in ieder geval een ander - iets minder cheap ass - adresje. Goedkoper heb ik 'm zelf niet kunnen vinden. Nog geen 30 Eurootjes incl. verzending. Vanuit Duitsland, dus je kunt er van genieten voordat het lente wordt:

4 likes

Bedankt voor deze goede tip!

1 like

Ik zie nu dat ik nog relatief veel betaald heb:

Groeten,

Stefan

3 likes

De Casio klassieker F91 voor nog geen ā‚¬9 inclusief verzending: Hoe is dit mogelijk. https://www.amazon.de/gp/offer-listing/B000J34HN4/ref=mw_dp_olp?ie=UTF8&condition=new

1 like

@ThomThom Ik zoek en vind via ebay de zwarte versieā€¦
@drex De zilverkleurige versie is voor een korte tijd voor ā‚¬19,95 aangeboden via ebay. Inmiddels niet meer helaas.

3 likes

Ik heb wel iets met goedkope horloges. Ik denk dat dit mijn favoriete cheape beater is; Timex Expedition Scout T49961. Ze zijn er met verschillende kleuren kast, band en secondewijzer. Deze afgelopen jaar besteld met een kortingsactie bij Amazon.de voor ā‚¬ 27,-. Originele band was ok, maar de olijfgroene zulu die ik nog had liggen vind ik beter staan.

Oh en indiglo!

Gekke ā€˜veegā€™ is de secondewijzer (lange sluitertijd)

Groeten,

Stefan

4 likes

6 euro bij de Action. Ik had iets nodig waar ik niet al te voorzichtig mee moet zijn.

1 like

Absolute cheap-ass nr. 1 :

Geonaut van Decathlon 7,50 euro.
Tig keer de Viking Run meegedaan ( vond nog n paar bandjes als bewijs :sunglasses: ) .Wie niet weet wat dat is : een stormbaan van 14 km met veel blubber en water (= zwemmen) .
En n maand mee door de Himalaya gebanjerd ( Mount Everest BC met -15 ).
Dus voor mij onverslaanbaar.Uiterlijk niet belangrijk.
Licht en plastic fantastic.

3 likes

:grin:

1 like

Het is eigenlijk bijna jammer dat ik ook mooiere horloges heb, anders zouden deze meer draagtijd krijgen.

3 likes

Ooit een gezamelijke inkoopactie geweest van dit forum, de Alpha Sub!
Iets meer als een tientje, inclusief verzenden, als ik het nog goed weet.

Groeten, Tom.

8 likes

Dat je die nog hebt! Dat is volgens mij meer dan 10 jaar geleden.

Looptie nog ok?

Groeten,

Stefan

EDITIE, linkje: Alpha Submariner-Style Inkoopaktie NIEUW

1 like

Tja hoe kan ik die vergeten. Loopt nog perfect bij mij.

2 likes

Ik heb hem nog wel, maar draag hem eigenlijk niet meer sinds ik een echte Sub heb. En die draag ik ook niet vaak.

Groeten, Tom.

2 likes