Ik had er ook ooit 2 besteld maar daarvan was er 1 gelijk DOA, gelukkig wel via eBay dus uit eindelijk een nieuwe gekregen.
Leuke horloges voor het geld. Krijg er soms meer complimenten voor dan duurder spul, tot mijn grote spijt.
Vraagje loopt zo,n bamiuurwerkje nog een beetje nauwkeurig
Best leuk ding eigenlijk
en waar bestel je zoiets leuks?
Wij waren in september in Idar Oberstein. Op zoek naar “de fabriek” van deze klokjes. Bij de tourist-informatie konden ze zich niets voorstellen van een horlogefabrikant in hun dorp. Op het laatst kon iemand zich nog iets bedenken van “die en die persoon” in zijn dikke BMW. Maar die was er alleen maar in een kantoorgebouw. Van een horloge-iets wisten ze verder niets.
Je valt over de winkeltjes met edel- en ander gekleurde steentjes. Op het laatste moment vonden we nog een klein winkeltje die een redelijk collectie Graf van Monte Wehro te koop hadden. Helaas niet het model (als Lenno) die ik graag eens wilde zien. Want ach, apart is het wel.
Groet
Herman
mooi hoor !
Leuk horloge Lenno…
…Of moeten we zeggen meneer de Jager!
roelkalkboel Schreef:
Leuk horloge Lenno…
…Of moeten we zeggen meneer de Jager!
http://i1095.photobucket.com/albums/i479/roelkalkb
oel/12505841.jpg
Onze minister van financiën let dus wel op de kleintjes.
Liever Cheap China dan Expensive European.Niet erg doordacht trouwens.
Mooi klokje trouwens, zeer apart.
Hij heeft toch ook een Christiaan van der Klaauw?
Dag Lenno,
Mijn oog is ook gevallen op dit horloge.
Ik ben benieuwd op welke website jij besteld hebt?
Dit omdat ik jouw aankoopbedrag van 35 euro wel zeer interessant vind.
Groetjes,
Marcel
ps: Hoe bevalt het handmatig opwinden?
Zo vanavond was het een verlate sinterklaas en kwam het pakje binnen,leuk ding voor dat geld.
Summiere handleiding snap het opwind mechanisme met de kroon niet zo ,heb nog nooit zoiets gehad.
De band vind ik erg goedkoop aan doen op het uurwerk,dus mocht hij duurzaam blijken dan word dat nog eens veranderd.