Christopher Ward Bel Canto

:date:

2 likes

Dat is wel jammer. Ik vind dat bijvoorbeeld Code41 dat heel netjes deed/doet. Hoop dat je snel iets over de status ontvangt. Je kan natuurlijk ook zelf contact leggen :thinking:

Ik heb begin augustus bericht gehad dat ze achterlopen op de planning, en dat mijn levering vertraging heeft.

"… we have experienced some problems in achieving the quality of finishing of the bridges to our exacting standards.

I’m pleased to say that our technical team, working with our manufacturing partners have overcome these difficulties and we’re now able to increase our production numbers.

However, we are quite a long way behind schedule, meaning there will be a delay on the original date provided to you. Your new delivery date, I can confirm, will now be Apr 2024."

Oorspronkelijke levering zou december 2023 geweest zijn.
Tja, het is niet anders…

2 likes

Ah ok dat is naar verwachting dan :wink:

Als ik hem medio 2024 zou krijgen dan ben ik al heel blij

3 likes

Ik heb exact hetzelfde bericht gehad.

1 like

In het kader van durf te vragen:

Ik moet toegeven dat ik stiekem erg onder de indruk ben van de Bel Canto, althans, op scherm. Want ik heb ‘m helaas nog nooit in het echt kunnen bepotelen. Heeft iemand al een exemplaar uitgeleverd gekregen? Ben vooral benieuwd naar de grootte (48mm lug to lug) en hoogte? Iemand al ‘in the flesh’ gezien?

BTW: Ik zag een twee maanden oud interview met de CEO op Youtube. Hierin worden de leveringsproblemen toegelicht.

1 like

Volgens de post van @wimm5 is er nog niks uitgeleverd. Verwacht wordt april 2024. Je zal dus moeten wachten :wink:

1 like

In landen om ons heen al wel leveringen, vandaar dat ik heg toch even probeerde.

1 like