Christopher Ward only (Deel 1)

Dat is ongetwijfeld een belangrijke reden. Hoewel de Twelve er wel al vanaf april (dacht ik) dit jaar was. Van mij mag er zo langzamerhand wel een keer een witte of grijze te koop komen :slight_smile:

Dat denk ik ook. Voor mij is er een dunne lijn tussen tijdloos en ‘niet zo heel spannend’. Dat probeer ik te zeggen zonder C63-liefhebber te beledigen :-).

1 like

Eens, de C63 is idd wel een wat steriel horloge tegenover het geweld van de Twelve. Het zijn echt twee hele verschillende horloges. Lijkt me daarom een lastige keuze tussen die twee uiterste.

Zelf zit ik soms te kijken naar de Dune. Iets meer fun dan de C63 maar wel allround inzetbaar.

13 likes

Prachtig :ok_hand:

De Dune is inderdaad een mooie die inderdaad iets minder “sec” is dan de C63

Ik ben geen hele goede fotograaf maar de foto’s doen hem geen eer aan. Ik vind hem zelf erg veelzijdig. De lichte plaat maakt iets meer “sporty” . Dit is 40 mm mocht je hem wat meer dressy willen dragen is een 36 mm wellicht wat geschikter.
Maar ik vind het echt een topper. Hij zit qua draagtijd ook in mijn top 3.

9 likes

Dit is de Glacier Blue, denk dat de Nordic Blue minder opvalt. Beide zijn natuurlijk :heart_eyes:

De C65 diver is ook dressy in mijn optiek. Damn CW maakt gewoon veel te mooie horloges om er een te kiezen haha. Gewoon de C63 en de C12 kopen. Ze zijn gewoon beide goed genoeg voor je :stuck_out_tongue:

6 likes

Klopt,dit is echt een dressdiver,heeft ook geen kroonbescherming bijvoorbeeld.
Ik ben echt verliefd op de C65 kast :ok_hand:t2:

5 likes

Helemaal eens. Die had ik nooit weg moeten doen. Kastvorm is echt top!

1 like

Zeer fraai :+1:t4:

Die heeft een kennis van me. Ik vond hem echt heel klein.

De 40mm twelve vind ik een prima maat voor een dergelijk horloge.

De mijne:

18 likes

Heel blij dat ik deze terug heb kunnen kopen van de HF koper waaraan ik ‘m 2 maanden geleden had verkocht!

13 likes

Is er momenteel nog een promo code actief voor CW? Zoja, welke :slightly_smiling_face::pray:

Zover ik weet zijn ze gestopt met de promo codes :frowning:

Ze hebben nu wel een aanbieding op de bandjes; 3 voor de prijs van 2.
Heb voor mijn 2 huidige horloges toch de extra bandjes besteld, kan ik meer wisselen etc :slight_smile:

M’n Elite is er laatst helaas mee opgehouden. Vermoed een beetje dat de hacking hefboom een eigen leven is gaan leiden ofzo, er zit echt nul beweging meer in de balans, wat je ook doet.

Na de feestdagen maar eens aanspraak doen op die 5 jaar uurwerkgarantie.

3 likes

Ohh, dat is erg vervelend. Succes ermee.

1 like

Mooie deal met de extra band. Wil nog wel een keer de consort voor de sealander hebben maar vindt hem nog steeds een beetje aan de prijs.

@wbcoupe: Volgens mij gaat dat helemaal goed komen met de CW garantie. Maar mogelijk ben je hem wel even kwijt denk ik.

1 like

Ik hoop het, word nooit zo blij van zulke dingen. Hoop gedoe, en hopen dat je hem onbeschadigd terug krijgt. Ga in elk geval even wat foto’s maken van de huidige staat dat ik wat kan aantonen mocht ik een bekraste boel terug krijgen. Niet dat ik dat meteen verwacht, maar je weet nooit.

Dat ik hem een poosje kwijt ben kom ik wel overheen, ik heb nog wel een paar horloges waar ik uit kan kiezen geloof ik :sweat_smile:

Waar woon je in NL? ik heb beide en je mag ze wel passen…