Crosspost
mooie combi
Ben benieuwd… Zou een bak zijn als ik de mijne over 2 maanden eindelijk krijg en dat het dan het ‘oude’ model is…
Blijft een mooie versie!
Zie de 2.0 versie nergens? Of kijk ik zo scheel…
Ah nou dan kijk ik dus niet goed haha
Maar gelukkig ben ik niet van de Romeinse cijfers
Mooi toch die nieuwe Classic, maar de gewone Bel Canto (v1) moet er niet voor onderdoen.
Wel opvallend dat de Classic niet zo mooi oogt op staal, met leer is die voor mij mooier, waar ik de v1 dan weer mooier op staal is.
Beide zijn gewoon
Jij weer wel de bandjes te vinden voor onze bel canto. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt
Staat perfect!
ik zie dat ze voor de leren banden nu ook een ‘bader buckle’ hebben, dat is wel een interessante dat ze nu ook zoiets gaan aanbieden.
en toen zag ik de prijs… damn (230 voor een leren bandje met snelsluiting is niet misselijk) Ga kijken of ze de huidige band daar niet mee kunnen uitrusten (tegen meerprijs)
Ik zie deze release ook niet als een V2 van de Bel canto maar meer een variant. Denk meer een moderne en klassieke versie.
De banden van CW zijn altijd wel aan de prijs. Hoop al een tijdje op een Consort voor mijn Dune maar die kosten tegenwoordig al 335 piek!
eens, geen v2 maar een variant inderdaad. Niet mijn variant maar wel goed gelukt.
Ja de banden zijn niet goedkoop maar heb er nu meerdere (staal, leer etc) en wel erg over te spreken. 1 x een band gehad waarbij de aansluiting bij de veer kapot ging en dit is kostenloos vervangen, dat is ook wat waard.
Heb voor nu de contactpersoon gemaild of de leren band die ik bij de wave heb besteld kan upgraden naar die met de snelsluiting, zou dat anders wel zonde vinden.
Klopt dat de banden altijd top zijn. Heb er zelf stuk of 15 van CW. Die kunnen zich echt wel meten aan de banden van de grote merken die vaak nog een stuk duurder zijn.
Van de stalen banden zijn de toleranties echt extreem strak. Echter heb ik bader banden in het verleden voor 175 euro kunnen kopen. De nieuwe banden zijn precies hetzelfde als toen, maar met een flinke opslag ondertussen.
Maargoed, alles wordt natuurlijk steeds duurder zullen we maar zeggen.
15 dat zijn er bijna genoeg
ja prijzen zijn goed hoog aan het worden, ach een hobby mag geld kosten zullen we maar zeggen
Haha precies bijna. Wil toch graag dat CW nog een Consort maakt voor de Dune. Dan rek ik het budget toch maar weer een keer op
Ik heb een tijdje geleden een Consort bracelet besteld voor mijn C63 GMT 36mm en die sloot echt belabberd aan.
Heb ze daar ook over gemaild en had absoluut niet de behoefte het voor € 225,= nog een keer te proberen.
Trouwens wel heel veel geld hoor voor een band die - naar ik gehoord heb - ook gewoon in China wordt gemaakt.
Verder een mooi merk natuurlijk.