Christopher Ward only (Deel 1)

Vraag mij af of CW geen afscheid aan het nemen is van zijn of haar oorspronkelijke doelgroep.

1 like

Dat is toch niet per se slecht als dat überhaupt al aan de orde zou zijn?

Ja, dat begrijp ik. Het is behoorlijk prijzig, en dan ook nog eens in een periode met Sinterklaas, Kerst en Oud & Nieuw. Dat maakt het nog lastiger.

Er komt altijd wel mooier en nieuwer spul uit, dus maak je geen zorgen. Daarnaast verandert je smaak ook wel eens, dus soms is het maar beter dat de financiële middelen op dat moment ontbreken. :slightly_smiling_face:

Het blijft echter mooi spul, en je krijgt ook flink wat horloge voor je geld…

Eens, zeker niet het einde van de wereld. De hobby is een dynamisch proces waar om elke hoek wel weer iets moois te vinden is! Wie weet is iemand dit model over een aantal jaren wel zat en is 'ie dan voor een zachte prijs ergens op te pikken.:sunglasses:

1 like

Als inruiler bekomen met bepaalde intenties, maar eigenlijk vind ik hem wel mooi. Toch eens even wat draagtijd geven.

Korte lugs geven een compactere indruk dan verwacht!

17 likes

Ja gewoon houden

1 like

9 likes

C-65 Trident :ok_hand:t2:

7 likes

6 likes

Eeeeeeeeen nog eentje :grin:

6 likes

Goedemorgen allemaal, fijne dag

6 likes

Leuk verhaal over het ontstaan (wist niet dat ze al 20 jaar bezig waren)

In 2005 online gekocht. Wat voor die tijd niet super gangbaar was. CW was toen al echt zijn tijd vooruit.

Nog contact gehad met de vrouw van Chris Ward gehad die alle klantcontact deed omdat ze een witte hadden verzonden.

6 likes

Waarschijnlijk in haar moedertaal, Nederlands.

1 like

Nog niet zo oud maar wie weet een klassieker in de dop

8 likes

14 likes

Dat is een mooi vroeg kerstcadeautje!!

16 likes

Tof :ok_hand:
Gefeliciteerd
Jij bent klaar voor morgen :wink:

1 like

7 likes

Ook nog eens op payday aan het date wheel te zien!

2 likes