Oké nice. Ik vind de kastvorm ook wel ontzettend mooi en lekker dun idd omdat het een handwinder is. Ben je er al mee in het water gedoken? Dat het geen schroefkroon heeft maakt mij wel een beetje zenuwachtig. Dat hield me toch soort van tegen om hem te kopen.
Ik vind de gele ook heel mooi, ik heb de C65 in het blauw, dat is heel klassiek. Sluit niet uit dat ik de gele ook nog eens bestel.
Wel moeilijker vindbaar helaas.
Lekker man! Van harte, daar heb je niet lang over getwijfeld zie ik of je die C63 erbij zou pakken. Ik vind hem super, het zou voor mij denk ik ook de perfectie zijn. Alles klopt er aan voor mij en ik ga nog eens heel hard bedenken wat ik ga doen. Ik heb eerst nog wat andere prioriteiten maar als ik dit zo zie op de pols is het lastig dit te weerstaan :).
Geniet er van, lekker fris horloge zo in het wit ook 
Ook van harte! Mooi horloge! Geniet er van 
Ennuh, je mag best wat plaatjes spammen hoor en dat geld ook voor @Piede 
De gele is een limited edition. Ik kon hem bij CW op de site ook niet terug vinden.
Staat er nog een op ebay uit de UK. Wél een op stalen band, maar met import toch vrij prijzig.
Nice! Nu wachten en mooi voorpret op youtube 
Wachten… Lastig 
Er bestaan afspraken met de lokale gezondheidszorg…
brengt een niet te verzekeren risico met zich mee.
Heeft ie zelf ook aan gerekend dacht ik.
Enfin…
ik mag hem nu zeker nooit meer even om de pols doen…

Is inderdaad een onverzekerbaar risico 
Al die foto’s hiervan maken het wachten niet makkelijker he

Klopt. De mooiste horloges zitten aan je eigen pols.
Grab, wind and go?
Ook wel een lekkere zomerknaller dit 
https://www.christopherward.com/dive/c60-sapphire-orange/C60-40ADA3-S00O0-TK.html
Nice! Wordt hij dan wel voor de zomer voorbij is geleverd?