Dit is een hele mooie limited
Damn… Ik adviseer wat meer eten
Haha tsja… snelle spijsvertering icm Indonesische roots helpen niet echt mee
38mm
Ik doe vaak juist mijn best om de foto pas te schieten als de drie tand vol t licht pakt.
In real life valt je ook er amper op.
Hej hej Peter, gefeliciteerd met die mooie CW!
Je hebt mij lang geleden al eens gepolst mbt dit merk.
Dat vond ik toen allemaal niet zo spannend.
Maar ik ben het merk sindsdien wel in de gaten gaan houden en ik moet zeggen dat ik nu toch zo langzamerhand wel een echte fan aan het worden ben.
De jongste lichting ziet er fantastisch uit.
Leuk om te zien dat je ze trouw bent gebleven.
Ik krijg nu het tijdschrift LOUPE steeds opgestuurd. Zeer lezenswaardig.
Gewoon aanvragen en hoppa, paar weken later in de bus.
Enjoy!
Heb weer eens de klassieke fout gemaakt door te beginnen bij de jongste post en dan omhoog naar oudere posts.
Dus die opmerking over LOUPE die is beter niet onder de LOUPE te leggen, want dan zie je staan dat HorlogeHalle heeft liggen slapen
En, hoe bevallen jullie C63’s?
Super goed en erg blij mee. Krijgt erg veel polstijd
Hier ook eigenlijk elke dag om!! Bevalt mij ook top… loopt ook echt nauwkeurig!
Afgelopen zondag besteld in pre order, levering verwacht komende maand. Kijk er naar uit !
Hoe bevalt deze gele knaller?
Hij bevalt mij enorm goed;
-handwinder/no date hou ik van ( soort mechanical grab and go)
-Goede afwerking.
-Leuke zomerse sfeer door het geel.
-Fijne band die lekker zit en past om mijn flinke pols.
Alsof het horloge voor mij is ontworpen
Oké nice. Ik vind de kastvorm ook wel ontzettend mooi en lekker dun idd omdat het een handwinder is. Ben je er al mee in het water gedoken? Dat het geen schroefkroon heeft maakt mij wel een beetje zenuwachtig. Dat hield me toch soort van tegen om hem te kopen.
Ik vind de gele ook heel mooi, ik heb de C65 in het blauw, dat is heel klassiek. Sluit niet uit dat ik de gele ook nog eens bestel.
Wel moeilijker vindbaar helaas.
Lekker man! Van harte, daar heb je niet lang over getwijfeld zie ik of je die C63 erbij zou pakken. Ik vind hem super, het zou voor mij denk ik ook de perfectie zijn. Alles klopt er aan voor mij en ik ga nog eens heel hard bedenken wat ik ga doen. Ik heb eerst nog wat andere prioriteiten maar als ik dit zo zie op de pols is het lastig dit te weerstaan :).
Geniet er van, lekker fris horloge zo in het wit ook