Misschien moet ik het proberen. Gewoon goedkope seiko op de kop tikken en een paar weken proberen om eraan te wennen.
Ik ben best kieskeurig en die schroefjes in de dial vind ik dan weer met niks. Maar bedankt voor het meedenken
Misschien moet ik het proberen. Gewoon goedkope seiko op de kop tikken en een paar weken proberen om eraan te wennen.
Ik ben best kieskeurig en die schroefjes in de dial vind ik dan weer met niks. Maar bedankt voor het meedenken
Weet iemand hoe het zit met belasting en invoerrechten als je een horloge van CW besteld vanuit de UK?
Daar is zeker niks mis mee. Wel zelfde soort als m’n bulova maar toch iets anders. Zeker één om in het achterhoofd te houden
Edit. Net op m’n vingers getikt. Zie onderstaande
CW regelt inklaring en afdracht van btw aan EU, dus geen bijkomende kosten voor EU kopers.
Nope, zie boven
Correct en tevens juist
Dan heb ik helemaal niets gezegd. Wel top service vanuit CW dan. Maakt het nog wat verleidelijker.
Zoiets dacht ik al te lezen op hun site, maar mijn Engels is niet helemaal vloeiend dus bedankt voor het duidelijke antwoord. Scheelt weer voor de volgende aankoop;)
Mijn fout.
Tijd voor bed gok ik zo.
Excuus
Geen probleem, we kunnen ook niet alles weten.
Geen punt, zoals @Jeroena1982 al zegt, we kunnen niet alles weten. Ik roep ook wel eens iets wat achteraf niet waar bljjkt te zijn
Heeft er iemand een foto van een c63 sealander op een 20 cm pols? Ik zou heeel graag die nieuwe groene maar 39mm en lug to lug van 45 vind ik lastig. Voor t beeld dit is een bulova met de volgende maatvoering
Diameter: 41mm
Hoogte: 11,6mm
Lugt to lug: 48mm
Ik heb geen 20cm pols maar met die Bulova als referentie zie ik geen problemen eigenlijk!
Vind ik serieus de mooiste die er bij zit van die fauxplorers, echt een hele mooie kleurstelling.
Maar ik vind het alsnog CW onwaardig om met een hommage te komen (ook al is ie op veel vlakken beter/consistenter qua ontwerptaal dan het ‘origineel’).
(Zie dat 'ie al langs is gekomen, dus mijn post was een beetje dubbelop ) … Explorer aspiraties aside vind ik 'm echt super lekker ogen in deze kleurstelling.
Het meest doorverkochte GS model op HF.