Christopher Ward only (Deel 1)

Hij is al te zien op Instagram kanaal van Scottish watches.

6 likes

Hmm, laten we zeggen dat ik nog niet direct in de verleiding kom om m’n Elite in te ruilen :grimacing: :innocent: :sweat_smile:

3 likes

Not my cup of tea dit :coffee: :thinking:

2 likes

Poeh, moet ook maar eens een bruine tropic ergens scoren!

Op de Super Engineer van Geckota trouwens:

12 likes

Mooie van C.W.
Op de beurs in Düsseldorf kwam ik deze Circula tegen, ook heel leuk.
In de verre beetje zelfde stijl,…hoewel, nu ik ze naast elkaar zie.

@Floydian67, moet ik hem nu kopen of niet?
Niet duur toch? Wat wastie ook alweer: 580?

7 likes

Mooi horloge hoor, kastvorm is inderdaad redelijk gelijk. Wijzerplaat en bezelinsert ook top, alleen die oranje uurmarkeringen vind ik dan net too much haha :smiley:

1 like

Tja, niet direct mijn smaak qua looks. Maar wel twin barrel, dus zal wel een dijk van een powerreserve hebben.

1 like

Volgens mij 599,- op deze band.
Mooi horloge!

1 like

https://www.christopherward.com/dive/c60-concept/C60-42A5D3-T0BG0-HBO.html

Daar is al meer informatie. 42mm. Met hun in-house SH21 caliber erin. Double barrel, 120h power reserve. Moet wel effe bijna 5k kosten op titanium band. En gelimiteerd.

Gewaagd, wel mooi uurwerk en die oranje lume is kennelijk ook iets heel bijzonders. Ben benieuwd wat dit in de toekomst qua ontwerptaal gaat opleveren als het geen concept meer is.

2 likes

Oke dat vind ik dan wel weer impressive!

1 like

en een dikzak, bijna 15mm dik… dat caliber zal wel behoorlijk wat toevoegen en die 3d effecten in de dial kost ook ruimte. Maar jemig dat is bijna een hockeypuk.

Mijn Elite is zelfs nog een fractie dikker; 15.4 mm. Maar door het lage gewicht van de titanium kast is dat helemaal geen probleem; draagt prima.

8 likes

10 likes

Nee joh. 13 in een dozijn :wink:

2 likes

Hahaha, je hebt gelijk, wel mooi en leuk, maar niet speciaal.
Eigenlijk, dus, hoewel…wel mooi gemaakt hoor en…nou ja, …

Maar even helemaal niets meer aanschaffen voorlopig.

1 like

Ik zie het horloge. Ik zie jouw enthousiasme en vraag mij af; was het het dan zo’n charmante dame op de beursstand van dit merk? :kissing_heart::face_with_hand_over_mouth:

3 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

Belachelijk mooie uitgave :scream:

1 like

:partying_face:

12 likes

:+1: :+1:

1 like