Christopher Ward only (Deel 1)

Ik vind het zonder opdruk Christopher Ward echt helemaal niets.
Doet voor mij nu goedkoop aan als een Ali horloge

3 likes

Ik vind met geschreven logo erop ook mooier :+1:t2:

3 likes

Toevallig de C65 weer om,heerlijke horloges maakt CW :+1:t2:

6 likes

Halfjaar wachten dan, komt er weer een nieuw logo.
Ik denk dat zij wel kampioen logo wisselen zijn.

1 like

Ik heb een klein vermoeden dat dit de eerste stap is naar een andere naam misschien? Christopher Ward is nu een tijdje weg en zelf een nieuw merk begonnen. Mogelijk dat ze eerst de naam weghalen en dan dit logo gebruiken met een nieuwe naam?

Ik mis zelf bij de nieuwe branding wel tekst in ieder geval. Alleen een logo is echt te leeg zo. Het oogt wat goedkoop in mijn optiek.

1 like

Nog altijd om,morgen maar eens wisselen :thinking:

8 likes

10 likes

Op 25 augustus wordt er een nieuwe C60 Trident pro geïntroduceerd. Dat is waarschijnlijk tegelijk met de nieuwe Loupe en 120 euro voucher.

Het enige wat bekend is dat het een 300m WR i.p.v. 600m zal worden. En natuurlijk het nieuwe QR logo.

Ik verwacht zelf een dunnere versie door de 300WR wat alleen maar goed is natuurlijk. 600m is op papier wel leuk maar ik heb zelf liever een dunner horloge. Ik ben benieuwd in ieder geval.

De douane heeft eindelijk mijn zomerse pakketje van watchgecko vrijgegeven.

12 likes

Voucher?

Om de paar maanden komt er weer een magazine van CW uit met een waardebon met korting. Maar het is gewoon een code die algemeen bekend is tegen die tijd. Waarde is 120 euro of 100 pond vanaf een bedrag van 500 dacht ik.

1 like

of gewoon Welcome voor 10% korting, en altijd via de GBP website bestellen (onderaan de pagina)

1 like

Team oud logo! :orange_heart: :+1:

16 likes

Ik heb de mijne, CW Sandhurst, even teruggelegd in de mooie doos na een NA. Mijn max collectie is 5 horloges en nu heb ik er een te veel. Ik denk er over de Sandhurst weg te doen.

2 likes

Team #Tide strap :blue_heart:

7 likes

Yes :grin:

1 like

Team groen! :green_heart:

8 likes

:blue_heart:

8 likes

Genieten

21 likes

De Malvern eens op een Tide strap gezet. Ineens een heel ander horloge geworden in mijn optiek.

5 likes