Christopher Ward only (Deel 1)

Veel plezier ervan! Mijn eerste automaat was ook een CW, de C63 Sealander :+1:

8 likes

Wow, dat is ook wel een hele mooie. Ben benieuwd of ik me aan 1 exemplaar kan houden…

1 like

De schakels van de stalen banden van de CW’s zijn nu aan elkaar geschroefd. Heel gemakkelijk maar levert CW ook een schroevendraaier mee met het horloge of moet je die apart kopen? Ik heb die echter niet gevonden op hun site.

Ik denk niet dat ze die meeleveren maar zo’n setje kan je zelfs bij de Gamma halen :wink: of je investeert gelijk in kwaliteit en zoekt iets van Bergeon, of je gaat even langs je plaatselijke juwelier :man_shrugging:

Bergeon, dat zoek ik even op, thanks :smiley: :+1:

Het is weer lekker wakker worden op je zondag Ward Fam :grimacing: :sun_with_face: :white_circle: :orange_circle:

11 likes

Dat plekje is voor de ML aikon 39 in mijn collectie. Zoooooooo n mooi horloge😍

C60 300 de hele week al aan het banden swappen. Hij kan alles wel aan :grin:.

10 likes

Hier ook weer de C65 Trident de komende vakantieweek :sunglasses:

5 likes

Ik heb de aikon gepast. Bijna helemaal perfect maar die Bezel met gepolijste stukken is niet mijn smaak…

Om in de stijl te blijven. Vandaag de Atoll op rubber

8 likes

Fotootje van vandaag

7 likes

Is dit trouwens de vintage oak band van CW zelf?

Erg mooi

1 like

Zeker een mooie band en prima kwaliteit, het is onderstaande.

https://www.christopherward.com/watch-straps/vintage-oak-leather-strap/20-VOAK-06-SXC-DC-ST.html

1 like

Mooi ding. maakt het horloge opeens erg Dressy. Veelzijdig zeg

Nondelume zeg

Wisseltje!

17 likes

Mijn metgezel in Rome.

Na een discutabel Italiaans suiker ontbijt past deze mede door de ratchetclasp toch nog om de pols🤓

5 likes

Monsterlijke donderdag.

1 like

Heb je UV lamp op je lumepips gezet ofzo? die van mij is zo als hij de hele middag in de zon ligt (kijkt naar buiten… regen)

1 like

Verkeerde topic mijn monstervriend… Seiko ---->>>> that way.

1 like

Snel weer een CW foto hier na dat Monster :sweat_smile:

4 likes

Oeps! Dikke vingers? :smile: