Christopher Ward only (Deel 1)

Op MP staat er 1 te koop.

Mooi horloge! Ik zat er afgelopen weekend ook naar te kijken toen ik een mail van Christopher Ward ontving en deze als header stond afgebeeld. Hij zit nog steeds in mijn winkelwagentje.

1 like

13 likes

Leuk dat CW langzamerhand ook meer populariteit op HF krijgt!

2 jaar geleden was het nog redelijk dooi… nu een leuk en actief topic :grinning:

6 likes

7 likes

Zwart mooi…nee, wit mooier. Of ….misschien toch andersom. Ik weet het niet meer. Het moet dit jaar nog een van de twee worden. Wie geeft mij het verlossende verdict?

11 likes

Tussen deze twee zou ik zwart doen. Veel meer contrast tussen de wijzers en indices met de wijzerplaat. (Heb zelf de groene, dus die zou ik je eigenlijk willen aanraden)

Voor mij de witte. De mooiste van de twee. En dan wel op de fantastische stalen band. De zwarte volgt heel dichtbij, al heb je daar natuurlijk niks aan in je keuze :yum:

11 likes

De witte is het mooist onder de goede invalshoek, op de zwarte is de tijd het beste af te lezen. De groene dan maar?

Vind ze ook allebei mooi, lastige keuze. Maar ik zou kijken wat er qua kleur verder in de doos zit, veel overlap is ook niet leuk. Voor mij zou het dan de witte worden.

Fout kun je niet gaan, maar ik vind de witte evenwichtiger. Het contrast tussen de wijzerplaat en indexen is wat kleiner waardoor de indexen subtieler ogen. Bij de zwarte ogen ze naar mijn smaak net wat fors.

2 likes

Tis de witte geworden. Dank voor het meedenken.

1 like

Gaaf!

Net weer eens rond website chr Ward gedaan, blijft zó aantrekkelijk.
Zo mooi voor die paar centen, bizar

9 likes

Ongekend in dit segment

4 likes

Dat dus.
Daarnaast ook geweldige looks en comfort.

Oude foto; moet nog ergens in een verhuisdoos zitten :thinking: :sweat_smile:

image

5 likes

Blijft een gave wijzerplaat vind ik :grinning:

7 likes

10 likes

Net binnen. Stalen band nu met schroefpinnetjes

21 likes