Christopher Ward only (Deel 1)

Maar dan met bracelet. Ik shop de band er later wel zelf bij. Héél erg getwijfeld (en nog steeds een beetje) tussen paars en deze, maar deze voelt toch net iets meer draagbaar.

17 likes

Super! Prachtige horloge. Dat wordt uitkijken naar november :+1:

Die blauwe is inderdaad heel vet.

Iemand al een pre-order durven doen hier op het forum?

Ja dus, gaaf hoor.

No worries, prima keuze!
Ik heb exact dezelfde besteld :grinning_face_with_smiling_eyes:

Edit: ik heb enkel de lederen band besteld. Ik denk niet dat ik deze op bracelet zou dragen.

Ik baal een beetje dat de kleuren van de eerste batch nu niet te bestellen zijn…

4 likes

Genoeg keuze nog wat mij betreft. Sterker nog: twee keer zoveel keuze als bij de eerste batch. Ik vind hem wel cool en de prijs is natuurlijk goed.

Zo te zien nu dus ook een reguliere productielijn voor deze horloges ipv. een gelimiteerde editie. Gaaf dat dat kan en ze zo ook beschikbaar zijn voor het grotere publiek!

Ik heb CW geschreven of ik tóch de paarse kan krijgen :man_facepalming: Hoe langer ik erover nadacht, hoe meer ik toch die wil.

3 likes

Deze is een samenwerking van Christopher Ward en Fears: https://www.ablogtowatch.com/the-alliance-of-british-watch-and-clock-makers-debuts-the-fears-christopher-ward-alliance-01-collaboration-watch/

Helaas gelimiteerd tot 50 stuks en de verkoop is voorbehouden aan leden van de British Watch and Clock Makers. Maar wat een mooi horloge.

2 likes

Mooi horloge. Zijn ook Fears prijzen :sweat_smile:

1 like

Yeehaaa kunnen wisselen voor deze :heart_eyes:

Eind december 2023😭

13 likes

Vet man. Dat is echt een leuk kerstcadeau om naar uit te kijken :ok_hand:

Nice dat je nog kon wisselen. Van de nu beschikbare kleuren heeft de paarse ook mijn voorkeur maar de blauwe van de eerste reeks vind ik nog altijd de mooiste. Maar de prijs is te hoog voor mij, ik ben nog in het beginstadium van mijn horloge hobby waarin ik het niet over mijn hart kan krijgen om zoveel geld uit te geven aan een horloge. Misschien dat dit met de tijd nog verandert… In ieder geval heb je een schitterende horloge besteld!

2 likes

15 likes

Ik wacht op een duiker van CW in deze kleur :heart_eyes:

1 like

Iemand hier al een Colchester in bezit?
Plaatje van het web:

Ik vind hem wel wat hebben….

3 likes

11 likes

Nee, nog niet maar ik twijfel ook nog steeds, hij lijkt me erg leuk zeker door lage gewicht enzo!

1 like

Gelekte foto van de nieuwe C65 Dune die morgen gelanceerd gaat worden…. Het is een Aquataine zonder de bezel zo te zien….

afbeelding

7 likes