Hoezo
Lastig te zien hoe het werkelijk is met die drukke achtergrond, maar op zich hou ik er wel van
Tja, waarom precies? Ik denk omdat ik, zeker bij zulke uitgesproken kleuren wel graag wat van het een in het ander terug zie komen.
Dus graag wat blauw in de band of wat oranje in het horloge. Anders maken die band en het horloge het in mijn hoofd enorme ruzie met elkaar.
Gewoon zoals.mijn Elite dus
Moet ik trouwens weer eens opsnorren. Ligt ergens in een vergeten hoekje ofzo
phoe, ik vind het wel weer mooi hoor!
(uit de video)
41mm en 44mm zoals ik het begrijp (en 22mm lugbreedte, jammer van al mijn andere straps…)
Het ontwerp doet mij meteen aan de Breitling Superocean denken, maar ik vind ze geslaagd! Echte zomerklatsers voor de mensen wiens pols het formaat horloge kan hebben.
Ik had begrepen dat de witte bezel en kastdelen keramisch zijn tegenover aluminium van de overige kleuren.
volledig mee eens
Kan ik even nergens terugvinden. Zou wel een coole feature zijn.
Eigenlijk zou dit al bijna een extra reden zijn om voor deze kleur te gaan. Vind de zwarte ook wel strak
Terugblik op 5 generaties C60. MkII blijft voor mij de fraaiste; daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
https://www.instagram.com/p/DKw3sreMZhO/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
Als ik ook eens 2.5k liggen heb waarmee ik niet weet wat gedaan koop ik me ook een Trident Lumière.
Tot dan kijk ik wel naar de prentjes.
Ze hebben elk wel wat, maar denk dat ik het wel met je eens ben, al is vijf beter dan vier wat mij betreft. Moderner in ieder geval…
Ook mooi, maar dat is niet de C60
Poeh … CW maakt het me wel lastig zeg … Was niet meer van plan om iets aan te schaffen de komende tijd maar dit zijn toch wel erg lekkere combi’s. Ook wel leuk dat de gekozen kleur aan de zijkanten terugkomen.
Collage voor de combi’s waar ik naar aan het kijken ben. Als ik al besluit om er een aan te schaffen dan wordt dat op staal met een rubbere band ernaast om af te wisselen.