Christopher Ward only (Deel 2)

Op zich houd ik wel van een beetje stoere horloges, maar ik vind vooral die bezel te zwart en de cijfers te groot.

Ja, okay het maakt het geheel, zeker in het zwart, wat monochroom.

1 like

Cool! En in 41mm, netjes.

Het verlichte logo had niet gehoeven. Voelt een beetje als compensatiedrang.

rear-vw-logo-light-v0-f2pz9527d4wc1

1 like

De khaki vind ik wel beter inderdaad, minder zwart :grin:

Helemaal hip toch :rofl:

1 like

Vakantiebeater :+1:t2:

7 likes

Definitief houden!

Ik vind hem wel wat hebben, maar wel erg Tudor Pelagos FXD GMT vibes qua ontwerp en lume.

Plaatjes van Fratello

5 likes

Die overeenkomst viel me ook al op. Vind die Tudor wel nog een stuk lelijker dan de CW :nauseated_face:

2 likes

:flushed: Echt? Ik vind die FXD GMT juist onwijs gaaf. Heb er zelfs over gedacht m’n GS (en Squale) in te ruilen tegen deze. (plan zit nog steeds in het hoofd btw :thinking:)

3 likes

Ja die vind ik erg lelijk, vooral die bezel, mij veel te breed en te druk.
Geldt overigens voor de meeste Tudors, gros is niet mijn smaak.

Maar smaken verschillen uiteraard, no offence :blush:

2 likes

Never. :+1:

De bezel is wat druk idd.

1 like

Same here, maar met mijn kleine 16,5cm pols gaat het hem niet worden met z’n 52mm lug to lug. Ga hem nog wel een keer proberen te passen voor de gein.

Als ze dit ontwerp in een BB58 GMT formaatje met gewone lugs zouden maken zodat ook op staal kan dragen. Dan zou ik het denk ik wel weten. Maar goed, one can dream …

Weet niet wat je nog verder in de collectie hebt maar zou zonde zijn om je GS op te offeren. Tenzij je nog een horloge in de collectie hebt die de rol van je GS kan overnemen. De Squale snap ik want de FXD zou dan als diver kunnen dienen.

None taken, iedereen zijn/haar smaak. :+1:

2 likes

Precies de reden waarom ik het nog niet heb gedaan. Dat zijn m’n enige twee horloges en met de dikke aderlating vd FXD zouden ze toch wel beiden moeten vertrekken. Tenzij ik behoorlijk buiten m’n comfort zone ga spelen.

2 likes

10 likes

8 likes

7 likes

Vandaag is mijn Loco binnen gekomen. Wat een prachtig horloge dat je echt in het echt moet zien. Ook blij met de kleur. Meer donkergrijs dan zwart en een mooi contrast met de andere onderdelen op de dial.

Dit duo gaat een hoop draagtijd krijgen :slight_smile:

21 likes

Wauw , wat een prachtige set :ok_hand:t2:

Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig setje!
Veel plezier met je NA. :grin:

20 likes