Christopher Ward only (Deel 2)

10 likes

6 likes

image

Ik zag dit in een insta-reel voorbijkomen. Welk horloge zie je hier linksonder? Is dat de normale C63 Celest?

1 like

Goeiegenade wat mooi weer…
Jammer dat ie wat te groot is voor mij.

10 likes

Scheelt je weer geld :grin:

1 like

Elite maar weer eens afgestoft.

16 likes

14 likes

16 likes

Deze knapperd staat in het blauwe gedeelte.

8 likes

Avondwissel :slightly_smiling_face:

18 likes

14 likes

Prijzen gaan omhoog per 2 april, dus als je een CW wilt gaan kopen, beter voor 2 april :innocent:

Even aangenomen dat het geen tweeaprilgrap is :face_with_peeking_eye:

4 likes

Dat zeiden ze vorig jaar bij Caterham ook en dan blijken ze dit jaar het lederen interieur en koplampen in koetswerkkleur standaard gemaakt te hebben voor dezelfde prijs… Je zal maar snel nog eentje besteld hebben voor ze “duurder werden”.

1 like

moest even opzoeken wie/wat Caterham is… een auto blijkbaar :slight_smile:
maar CW heeft al jaren een duidelijk 3x strategie en als inkoop duurder wordt (wat het voor iedereen is geworden) dan gaan de prijzen omhoog. Vind het ene kant netjes dat ze het vooraf vertellen en anderzijds zullen ze daardoor nu nog even pieken qua sales verwacht ik.

1 like

Merk zelf wel dat (Buiten de sale om) je bij CW niet meer voor sub 1k (Op staal) iets leuks kan krijgen. En dat is in ongeveer 4 jaar nu gegaan.

Het is nog steeds wel erg veel bang for buck hoor, maar voor mijn gevoel kan je tegenwoordig bij andere merken wel nog voor deze prijzen terecht zoals Baltic, Serica enz. Merk dat ik dan vaker met 1 oog die kant op kijk dan bij CW op de site.

De C60 pro 300 op staal heb ik ongeveer 4 jaar terug nog voor 900 euro nieuw kunnen kopen. Deze zal na de stijging misschien wel op 1250 kunnen uitkomen. Nog steeds een goede prijs hoor voor voor de kwaliteit die je krijgt:

1 like

Ja eens, prijzen zijn echt van een andere orde tegenwoordig. Bij Tissot koop je nog wel een duiker op staal voor ruim onder 1k:

Ok, afwerking zal waarschijnlijk wel iets minder zijn, maar toch, ik zie mezelf geen CW meer kopen.

1 like

Afwerking is er inderdaad naar.

3 likes

Yep; die is wel van een andere orde :+1:

Ja, maar dat mag ook wel met zo’n verschil in prijs.

CW twelve voor prijsverhoging: €1350 zal na verhoging wel €1460 worden.
Tissot PRX: €775

Het is de prijs zeker waard. Maar het is zeker een shift in doelgroep voor CW denk ik.

Zeker aangezien ze nog wel deze slogan hebben:

1 like

Ik kocht mijn Elite destijds voor €1285,- (op hybrid strap). De opvolger is de Lumière, die kost op rubber €2175, en na de verhoging nog een beetje meer. Ok, is inmiddels bijna 5 jaar terug en werkelijk alles is flink duurder geworden, maar toch, flinke verschuiving.

1 like