Christopher Ward only (Deel 2)

5 likes

Sealandheirs ben benieuwd naar morgen.

Gok op een true GMT versie van de bestaande Sealander C63 GMT met wat nieuwe kleur opties voor de dial.

Edit:
Lol, net even op de website gezocht naar C63 GMT en huidige/oude C63 GMT varianten zijn weg.

Drie maten 36mm, 39mm en 42mm

3 likes

Zien er mooi uit. En een aantal goede verbeteringen.
O.a. een dunnere kast en heb je de stalen band gezien? Die heeft nu een soort snel wissel voor losse links. Knap stukje techniek :ok_hand:

De zwarte GMT en de witte non-gmt komen op m’n lijst met wat ik nog wil :grin:

1 like

Ja kwam toevallig ook net een artikel tegen over de non-GMT:

Vind de nieuwe GMT bijzonder gaaf :sunglasses:

5 likes

De bracelets hebben ook een nieuwe upgrade:

En de Trident op de wijzer is nu ook verleden tijd.

3 likes

Mooie updates inderdaad maar interessant dat er nu al zo veel te vinden is. Zou verwachten dat er embargo’s zouden zijn op reviews/hands on artikelen dat die morgen pas gepubilceerd mogen worden.

Niet dat ik klaag.

En doen die nieuwe kleurtjes (Pistachio, Sky Blue en Pink) niet denken aan een ander merk :wink:

Maar deze zijn betaalbaarder, en beter te krijgen. Als er al een wachttijd is weet je dat. En er zit een datum op.

4 likes

Helaas nog steeds een caller GMT. Nieuwe Sellita SW330-2

Was leuk geweest als ze hun eigen true GMT uurwerk hadden gebruikt. Al zou de prijs dan een stuk hoger liggen gok ik.

Ze hebben een mooie upgrade gedaan. Maar eerlijk gezegd vind ik de nieuwe non-gmt iets “dressier” dan het oude model. Nadat ik een mooie witte C63 over heb genomen van een mede forumlid (die hier ook heel actief is) ben ik erg gecharmeerd geraakt van dit horloge. Was van plan om op niet al te lange termijn ook een zwarte C63 non-gmt aan te schaffen maar ik twijfel nu wel een beetje. Die crownguards mis ik eigenlijk wel visueel…

De Pistachio pik ik wel een keer op in de sale :grin:

4 likes

Geen crownguards,CW is eindelijk wakker,nu de naam nog terug op de dial ipv die figuurzaagde blokjes en ben ik weer om :sweat_smile:

dat was ook meteen mijn gedachte :rofl:

2 likes

Leuke update, de bracelets zijn top, maar dat datumvenster vind ik nix.

Oh, hebben ze per ongeluk inspiratie opgedaan op de Rolex website bij CW?

1 like

Hier moest ik ook aan denken. Overigens precies de reden dat ik mijn witte C63 Sealander GMT had weggedaan destijds.

Aan de andere kant, het zijn maar kleurtjes

1 like

Ik vind het algeheel op een OP trekken.
En die GMT op een explorer2.

1 like

Staat me bij dat ze ook aangaven bij de Gen1 GMT dat ze de Explorer 2 als inspiratie hebben gebruikt. Dus die vergelijking klopt wel.

De gewone C63 Gen1 had wat meer een eigen identiteit vanwege de lightcatcher case design. Met deze nieuwe versie zijn ze echt richting de OP qua ontwerp. En dan met die kleuren helemaal.

4 likes

8 likes

Alsjeblieft niet, dat vond ik altijd zo goedkoop staan. Smaken verschillen :wink:

Die zou ik toch wel lusten hoor! De centjes beginnen al te branden…

FTFY

1 like

Grappig,dat vind ik juist van horloges zonder merknaam,geeft bij mij wat veel associaties met merkloze horloges waar je zelf de naam op mag drukken.
Voor de Pistachio maak ik misschien een uitzondering
Ik probeer me ook voor te stellen hoeveel horloges Rolex nog verkoopt met alleen een kroon op de dial :face_with_monocle:

2 likes