Christopher Ward only (Deel 1)

Komt er nog een NA-topic? Eerste indruk? :smiley: Ik kende het model nog niet…

Groot fan van CW, naast deze LE C65 gmt die ik echt geweldig vind heb ik nog een blauwe C65 handopwinder, ook echt prachtig

5 likes

Net via de zoekfunctie in een ander draadje geplaatst, maar was misschien verkeerd. Alsnog hier dan maar.

Heb wel interesse in dit horloge. Heb geen enkele ervaring met het merk CW, maar ik lees veel positieve reviews.

Hoe bevalt hun systeem om snel bandjes te swappen?

Hoe is de kwaliteit van hun leren en rubber straps?

(Plaatje van het web)

1 like

Dat quickswap systeem is de beste uitvinding sinds klittenband.

2 likes

Ik zou willen zeggen na het wiel

1 like

Maar terug naar de vraag;
CW zijn uitzonderlijk goed afgewerkte horloges voor een nette prijs.
Bandjes zijn van dezelfde goede kwaliteit

3 likes

Ik heb niks met hoekige kasten. En ronde kasten kan je niet maken zonder een wiel (of afgeleide daarvan) dus zodoende.

Euhhhhhh ja :face_with_raised_eyebrow:

Ik snap hem zelf ook niet :confounded:

Maar dat systeem is echt briljant.

Vinden jullie het Christopher Ward logo aan de linkerkant van de plaat ook mooier dan bovenin?

Valt me eigenlijk net pas op dat ik links op de plaat eigenlijk wel een tof iets vind van Christopher Ward!

1 like

Tijdens de laatste sale heb ik een zwarte C60 Trident op de kop getikt en kan alleen maar zeggen dat ik extreem tevreden met mijn nieuwe CW. Er is veel kritiek op het logo aan de linkerkant en ik kan me er absoluut niet aan storen. Sterker nog, ik vind persoonlijk dat het voor een zekere balans zorgt met het datumvenster.

Daarnaast ben ik ook onder de indruk van de accuratesse van het SW200-1 uurwerk. Na twee weken wijkt het gemiddeld 2,5+ seconden af per dag.

4 likes

Bovenstaande kan ik onderschrijven,de mijne wijkt ook nauwelijks af.
Kortom een tophorloge.
Naam links op de dial vind ik ook mooi maar ben in de minderheid begrijp ik :grinning:

3 likes

Ik vind die Dartmouth juist wel goed doordat de wijzerplaat heel clean is.
En omdat het logo bovenin staat. Al is dat naar mijn smaak nog steeds te prominent.

Het logo is iets dat me tot nu toe steeds heeft weerhouden een CW aan te schaffen. Deze C65 variant vind ik echter zeer goed te pruimen.

Nog steeds heel blij mee.
Iemand al de C60 Sapphire Black aangeschaft ? Vind hem erg mooi. Zit er aan te denken om hem te kopen. Ben erg gecharmeerd van de

kwaliteit van CW.

2 likes

Vraagje, hoe zit het met eventuele extra kosten als je bij CW een horloge besteld? Dit aangezien de Engeland nu niet meer bij de EU hoort.

Zij dragen de btw af aan de EU; geen extra kosten dus voor kopers uit de EU; staat hier in hun voorwaarden onder “Customs and duties”:

https://www.christopherward.com/delivery-returns.html

1 like

Bedankt!

1 like

Hallo iedereen,

Ik vroeg me af of iemand in bezit is van een CW65 trident duiker in de regio Breda en of ik die eens mag bezichtigen. Ik zou er graag een aanschaffen, maar twijfel zeer of de maat wel bij me kan.

Hoor 't graag als t kan :slightly_smiling_face:

1 like

Heb net een CW binnen met rubber band. Prima kwaliteit. Zit heerlijk. Wel relatief lange band.

De C65 heeft mooie gebogen lugs,die past eigenlijk altijd wel mits je geen luciferhoutje als pols hebt :sweat_smile:

3 likes