Welke, Yema of DH ?
Yema
Heb mijn Rallygraf voor de tweede maal teruggestuurd en een refund ge eist.
Lees even in het "Yema Only’ topic
In welk opzicht dan?
Elk merk heeft natuurlijk wel mensen die er een slechte ervaring mee hebben en ook heel veel mensen die er goede ervaringen, dus vandaar dat ik even doorvraag.
Lees even het Yema only topic dan
Oké thanks, ken ik nog niet en zal eens kijken
Die ziet er wel goed uit
Heeft Tissot ook niet mooie chronograaf horloges onder €750?
Ja, vond ik ook. Nieuw was deze 750 piek. Wel een beetje fors voor een seagull st1901. Er staat er een op UF voor 480. Dat komt al iets dichter in de buurt van redelijk.
Jawel, maar vrijwel allemaal groter dan 41 mm
Nezumi heeft ook leuke, originele modellen. Vind ik dan…
https://www.nezumistudios.com/product-category/watches/chronographs/
Hou je nog wat over ook
Deze valt mee. 42 mm. Ik heb hem echter eens om de pols gehad en vond hem te klein, terwijl ik nu een 41 mm. Hydroconquest heb, welke voor mij beter is qua formaat… Soms moet je gewoon even passen. Een klein vallend 42 mm. dus, deze Tissot. Mooi strak ontwerp, geen nep-vintage, Quartz, saffier glas. En ruim binnen budget.
Of écht vintage
Hier al gekeken?
https://www.poljot24.de/en/uhrtypen/chronographen.html
Vind zelf de Strela modellen wel mooi…
Heb ik zeker met mijn Yema, wel de iets duurdere Speedgraf. Topding, loopt perfect en is ook heel goed afgewerkt. In zijn klasse heeft hij mij echt verrast.
Ziet er mooi uit, ik ga zeker even kijken
Ook heel mooi
Tja, ik heb de Yema Speedgraf en Flygraf horloges, en ik ben er juist bijzonder tevreden mee. Verzending en afwikkeling zit goed in elkaar, kwaliteit is prachtig, afwerking ook, en het draagcomfort is fantastisch.
Uit 23 horloges in de verzameling zijn de twee Yema’s en m’n Baltic echt m’n favoriete horloges (op dit moment). Ook hun chat-mensen op de website reageren goed.
Ervaringen kunnen uiteenlopen.
Da’s geen antwoord he.
@andrepost, om je scrollen te besparen:
Nu moet ik er ook bij zeggen dat ik in de afgelopen 25 jaar 10 jaar Renault heb gereden, 5 jaar Saab, 2 jaar DS3 en helaas 5 jaar Opel. Dan heb ik nog periodes gehad waarin ik uit de pool van alles wisselde.
Ik ben groot fan van Renault. Fantastische auto’s, en ik heb altijd goeie service genoten.
Sorry, @Otter. Kon het niet laten.