Chrono suggestie ? < 750

Of écht vintage :innocent: :stuck_out_tongue:

Hier al gekeken?

https://www.poljot24.de/en/uhrtypen/chronographen.html

Vind zelf de Strela modellen wel mooi…

1 like

Heb ik zeker met mijn Yema, wel de iets duurdere Speedgraf. Topding, loopt perfect en is ook heel goed afgewerkt. In zijn klasse heeft hij mij echt verrast.

6 likes

Ziet er mooi uit, ik ga zeker even kijken :ok_hand:

Ook heel mooi :+1:

1 like

Tja, ik heb de Yema Speedgraf en Flygraf horloges, en ik ben er juist bijzonder tevreden mee. Verzending en afwikkeling zit goed in elkaar, kwaliteit is prachtig, afwerking ook, en het draagcomfort is fantastisch.

Uit 23 horloges in de verzameling zijn de twee Yema’s en m’n Baltic echt m’n favoriete horloges (op dit moment). Ook hun chat-mensen op de website reageren goed.

Ervaringen kunnen uiteenlopen.

Da’s geen antwoord he. :slight_smile:

@andrepost, om je scrollen te besparen:

Nu moet ik er ook bij zeggen dat ik in de afgelopen 25 jaar 10 jaar Renault heb gereden, 5 jaar Saab, 2 jaar DS3 en helaas 5 jaar Opel. Dan heb ik nog periodes gehad waarin ik uit de pool van alles wisselde.

Ik ben groot fan van Renault. Fantastische auto’s, en ik heb altijd goeie service genoten. :+1:

Sorry, @Otter. Kon het niet laten.

5 likes

Ik word wel blij van deze Baltic.
Het vinkt niet alle hokjes aan voor je, maar ik vind 'm wel het vermelden waard.

1 like

Mooi is hij zeker, masr inderdaad niet alle hokjes voor mij.

Dank je voor het delen van je goede ervaringen.
En inderdaad ervaringen kunnen uiteenlopen.

Zelf jarenlang zeer tevreden Alfa Romeo gereden en er zijn héél wat mensen die daat niet dezelfde ervaringen er mee hebben. :wink:

2 likes

Thanks, mooie modellen inderdaad.

Je kunt eens kijken naar Furlan Marri

image

Bij vlagen ben ik kritisch richting het hommage gehalte, maar ik blijf het enorm gave horloges vinden, met imho. aandacht voor de juiste details.
Het was een Kickstarter project, maar wat nu de huidige status is durf ik niet te zeggen.
Volgens mij heeft @Bwatched gebacked, dus die weet misschien meer.

Al weet ik niet of dit echt op gaat :

1 like

Thanks, romeinse cijfers heb ik echter helemaal niets mee 🤷

1 like

Kijk ook even naar Baltic. Da’s 50m WR in plaats van 100, maar toch:

Ik geloof dat hun beads of rice band op de bicompax past, maar ben niet 100% zeker.

Oh. Shit. :point_down:

Hmmm… Dit is echt meer vintage inspired. :slight_smile:

1 like

Dan zou ik toch voor de PRS516 gaan, ook 42 mm
Wel wat duurder maar nog wel binnen budget:

Ik heb zelf de witte; hier in de uitverkoop:

1 like

41mm, 100m WR

1 like

Nice :ok_hand:

Weet je toevallig de lug to lug van deze ?
Ik kan het nergens vinden namelijk.

Ander model met volgens mij dezelfde kast heeft 47 lug to lug

1 like

Ah thanks, mooi op de grens van wat ik kan hebben :ok_hand:

Er zijn al veel goeie horloge aangedragen dus ik ga wat schaven aan je eisen, excuus alvast :slightly_smiling_face:

Zaklampje mee om in het donker de tijd te lezen en je moet wel je flippers thuis laten: 3 atm.