Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

Dat denk ik ook. Dan wordt de opmerking horloge waar ga je met deze jongen naar toe. :joy:

1 like

Deze NATO strap bevalt me beter dan de originele band.

5 likes

Toch blijft de originele zwarte rubberen band het mooiste staan op dit horloge :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Nou origineel staal heeft mijn voorkeur. Maar die nato van @Robert19701 staat zeker goed.

1 like

Staat ook goed, alleen het rubber is te stug. Gelukkig kan dit horloge met veel andere banden gecombineerd worden.:wink:

Thanks, Abel. Ik ben nog opzoek naar een stalenband voor dit horloge. Zat zelf aan een dik geweefde Milanese band te denken. :smiley:

Dat is ook een stoere optie. Nog niet aangedurfd om te kopen.

Deze staat dat ook goed weet ik.

11 likes

Deze nato-strap gisteren mogen ontvangen. Ik vind hem persoonlijk wel lekker staan. :blush:

9 likes

Ik kan ook meedoen

9 likes

Binnenkort in het blauwe gedeelte:

Tot die tijd op de pols…

12 likes

Ik zou willen dat ze dit exemplaar eens opnieuw zouden releasen :+1:

1 like

Mooie C026 Abel!

1 like

Je laatste?

Heb er nog een paar…

1 like

Vandaag de C020 om met een prachtige bicolor band gegund aan mij door een bekend forum lid😉

11 likes

Unicum :saluting_face:

1 like

Wat gaaf en ongelofelijk aardig! Zijn zulke banden lastig te vinden? Ik heb al vaker rond gespeurd, maar nog niks kunnen ontdekken. Of kijk ik verkeerd? :stuck_out_tongue_winking_eye:

En over gunnen gesproken… Afgelopen vrijdag met @berhan afgesproken op een industrieterrein, hij had een offer I can’t refuse. :smirk: :joy: Zodra ik tijd heb om een beetje leuke foto’s te maken, zal ik het hier posten!

Op die foto’s zal ook deze nieuwe aanwinst te zien zijn. Twee weken geleden verscheen het horloge zomaar op MP en dat maakte de pauper direct in mij los :face_with_peeking_eye:. Maar ik vind m’ o zo tof! Ontzettend aardige kerel ook die het horloge aan mij verkocht, nog leuk geouwehoerd aan de telefoon :innocent:

11 likes

Tiltje ik denk inderdaad dat deze banden lastig te vinden zijn, maar sommige liefhebbers weten heel veel te vinden wat voor mij een geluk is :blush:

2 likes

Ook een prachtig horloge wat je daar hebt!

1 like