Dat denk ik ook. Dan wordt de opmerking horloge waar ga je met deze jongen naar toe.
Toch blijft de originele zwarte rubberen band het mooiste staan op dit horloge
Staat ook goed, alleen het rubber is te stug. Gelukkig kan dit horloge met veel andere banden gecombineerd worden.
Thanks, Abel. Ik ben nog opzoek naar een stalenband voor dit horloge. Zat zelf aan een dik geweefde Milanese band te denken.
Ik zou willen dat ze dit exemplaar eens opnieuw zouden releasen
Mooie C026 Abel!
Je laatste?
Heb er nog een paar…
Unicum
Wat gaaf en ongelofelijk aardig! Zijn zulke banden lastig te vinden? Ik heb al vaker rond gespeurd, maar nog niks kunnen ontdekken. Of kijk ik verkeerd?
En over gunnen gesproken… Afgelopen vrijdag met @berhan afgesproken op een industrieterrein, hij had een offer I can’t refuse.
Zodra ik tijd heb om een beetje leuke foto’s te maken, zal ik het hier posten!
Op die foto’s zal ook deze nieuwe aanwinst te zien zijn. Twee weken geleden verscheen het horloge zomaar op MP en dat maakte de pauper direct in mij los . Maar ik vind m’ o zo tof! Ontzettend aardige kerel ook die het horloge aan mij verkocht, nog leuk geouwehoerd aan de telefoon
Tiltje ik denk inderdaad dat deze banden lastig te vinden zijn, maar sommige liefhebbers weten heel veel te vinden wat voor mij een geluk is
Ook een prachtig horloge wat je daar hebt!