Niet helemaal het juiste topic, maar in het Seiko duikers topic gebeurt niet veel… dus deze post ik stiekem even hier:
On topic, deze 500 meter duiker ging vandaag voor 5k
Niet helemaal het juiste topic, maar in het Seiko duikers topic gebeurt niet veel… dus deze post ik stiekem even hier:
On topic, deze 500 meter duiker ging vandaag voor 5k
Ik heb de veiling een tijdje gevolgd. Beste prijs, niet absurd trouwens.
Nee de vorige ging voor dezelfde prijs ongeveer
( met slechtere bezel, maar wel een medaillon).
Vanwege de zeldzaamheid waarschijnlijk een goede koop nog steeds
Met slecht licht, een SuppaParts adapter ring en een 26mm MN strap is het nog wel draagbaar, ondanks de cirkelzaag bovenop.
Ze zouden een 45mm/300m versie uit kunnen brengen, dat zou een stuk beter voor normaal gebruik zijn.
Mooie duiker!
tijdje niet gedragen om die reden maar het is een mooie duiker naar mijn mening
Heb je al eens een andere rubber band geprobeerd?
Vind zelf de fkm rubber tropic band van Ali wel prettig.
Hey die hebbik zelf ook.
Ik wil er eens een goede Nato voor kopen, maar ben er nog niet uit welke kleur. Ik heb hier thuis zwart, blauw en rood. Dat is 't allemaal net niet vind ik… Dit donkergroen staat ook wel lekker.
Kleur matcht wel lekker met de lume van de indices, ziet er opvallend strak uit zo!
Dat is een MN van CNS watch bands in Khaki green. Vind ik persoonlijk de kleur die er het best bij gaat.
Moest je die willen bestellen, wel even op 2 dingen opletten, de MN van CNS is vervelend en heeft de sluiting verkeerd. Dit ga ik zelf aanpassen. Maar ik zou dan eerder een Nato of paratrooper van CNS aanraden.
Puntje 2 is dat de kleur Khaki green er bij de Nato’s heel anders uitziet. Ik denk dat je daar dan best olive neemt.
Verder draag ik deze duiker ook soms op een groene Zulu. Maar deze is echt veel dikker.
Of op een ‘James Bond’ zulu. Die kleuren gaan ook nog.
Nou. Bedankt voor het idee! Ik heb zelfs nog een donkergroen polyester/zulu-achtige band liggen (geen loop maar lug bevestiging).
Die kleur matcht inderdaad goed! Eerlijk gezegd had ik er niet zo snel aan gedacht om groen met deze wijzerplaat te combineren, maar dit oogt inderdaad prima!
De kast is mooi dun en dat sprak me zo aan bij dit model; duikers vind ik al snel zo dik worden. Dus met deze specifieke band hou ik dat voordeel.
Nee die is verdeeld onder de visite
Als bewijs laat ik dit model zien nog gemaakt tot '81 (uit mijn hoofd). Ook 150m
Maar ook nog steeds dat zelfde glaasje. 100% zelfde dimensies. Enige verschil is de montage. De quartz is geklemd in een nylon ring. Die jaren 60 super jet zit geklemd in rubber. Die heeft geen bevel nodig.
Prachtige kleurencombinatie! Terwijl ik echt niet van two tone gouden horloges hou, vind ik deze verrassend lekker!
Eigenlijk is het over de top,maar wel heel erg gaaf vind ik stiekem.
Het is een orginele citizen 24mm band die meen ik op dit model zat de C023 als ik het goed heb
Anders zal Abel me direct corrigeren want daar heb ik de mooie band aan te danken