Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

3 titanium duikers:

Voor de Citizen zoek ik nog een bandje dat comfortabel zit. De ‘ND limits’ band bevalt niet echt. Iemand suggesties?

3 likes
1 like

De gele is ook een leuke bandenswapper.

9 likes

Ik had er een vintage 22mm Tropic op. Droeg fijn en ziet er ook prima uit.

1 like

Wat directe zonlicht Lume!

3 likes

Ik ben zelf erg tevreden met de Barton Elite silicon strap of de Ali Epress variant daarvan, die is zeker zo goed.
Ik heb destijds een Barton besteld met een titanium kleur buckle zodat het mooi bij elkaar past.
Daarna een paar bij Ali besteld, de buckle kun je zo over zetten (ze hadden geen titanium kleur buckle).

6 likes

dit blijft mijn favoriet. Alles Ti, simpele automaat en een heel sobere dial zonder enige onnodige opsmuk. En je kunt er zo ontzettend duidelijk op zien hoe laat het is. In één oogopslag. Perfect!

zei ik al dat ik hem ook gewoon MOOI vind?

13 likes

De mijne. Plus zijn gisteren gearriveerde broer.

10 likes

Hoi Abel, is jou nieuwe aanwinst ook een jet?

De superjet heb ik eind februari gekocht op Buyee als junk dus risico genomen. Er stond bij dat de datum snel wijzigen niet werkte en dat na een tijdje het horloge ermee stopt. Het blijkt mee te vallen.
De datum kun je wijzigen door aan de kroon te trekken, dan blijft de wijzer echter hangen vlak voor 24.00 uur (datum wissel). Als ik echter de datum wissel regel met de wijzers vooruit draaien loopt ie wel redelijk goed en blijft ie niet meer hangen.
Het is wel onhandig want als je de kroon niet heel voorzichtig uittrekt zit je zo al een datum verder.
Mijn foto hier is wel de meest positieve die ik had. Het glas en de bezelring zijn behoorlijk gekrast. Ik blijf t echter gaaf vinden om een mooie gekraste vintage te dragen die ook nog eens ouder is dan mijzelf.

2 likes

Vandaag de C022 bicolor om, mooi paas klokje :grinning:

9 likes

8 likes

Mooie C022? Of is het een 23?

Die kende ik nog niet.

Vond m in een laatje Abel🤭nee hoor paaskadootje van mijn vriendin🥰

C022

Ik verzamel ze niet meer. Afgelopen jaar een paar verkocht. Nog één duiker, maar wel een beast :sunglasses:

6 likes

9 likes

Hey Bas, ja klopt dat is er ook 1.

Wel jammer dat hij niet helemaal super werkt. Maar hij is echt heel mooi. Glaasjes zijn er, maar wel wat duur. Houd rekening met minimaal 100euro.

De mijne zag er zo uit toen ik hem kocht.

Ik heb de kast van een andere super jet (zelfde als jij hebt) gebruikt. Die wilde ik wel opofferen voor deze.

2 likes

Broeders in de vensterbank.

9 likes

7 likes

7 likes