Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

11 likes

duikerweer

12 likes

12 likes

9 likes

Alleen jammer dat ze soms meer dan 20 seconden per dag voor of achter lopen wat mag volgens de normen van Citizen…maar voor die prijs :face_with_peeking_eye:

1 like

Die specificaties lees ik ook niet graag, maar is eerder om zich in te dekken vermoed ik.
Want hoeveel lopen ze in praktijk voor of achter.
Ik had ooit een Citizen ny040 met 8213 caliber en die liep vrij accuraat.

Ik heb precies dezelfde versie{titanium} gehad en deze liep een halve minuut per dag achter.
Volgens citizen was dit binnen de normen, ik heb het horloge verkocht daarom want het eerste de beste action horloge loopt nog preciezer deze koste toen haast 750 euro!

ach, we hebben de tijd

Haha och heb vaker de discussie gevoerd over dit horloge, het is geen quartz en geen satelliet gestuurd horloge maar nogmaals voor deze{750 euries} prijs had hij wel wat preciezer mogen lopen maar genoeg hierover gezegd :sweat_smile: :rofl: :rofl: :rofl: horloge zelf is wel mooi.

1 like

Maar het is ook wel af te regelen he. Want op zich zijn het wel betrouwbare en robuuste uurwerken.

Klopt maar toch citizen wilde dat niet kosteloos doen.

das een lekker verdienmodel dan

Yep ze zeiden het is binnen de marge.

Moet je wel zeggen dat je hem niet zelf nieuw bij de juwelier hebt gekocht. Dan was dat vast wel gelukt. Die laatste heeft vast ook nog wel een stem in het geheel.

Maar marges zijn marges :face_with_peeking_eye:

Deze loopt wel zuiver. Nog niet bij hoeven stellen en ik draag hem al zeker een week of 3.

10 likes

Abel het horloge was nog geen maand oud, had een ingevuld garantiebewijs.
Citizen vond het binnen de marges en met 30 seconden per dag was ik nog voorzichtig het was soms meer.
Citizen wilde alleen afregelen tegen betaling.
Dit heeft niks met nieuw of gebruikt te maken ja als het horloge misschien 3 jaar oud was geweest had ik dat kunnen begrijpen.
Ik blijf bij mijn mening een horloge van deze prijsklasse had best wat preciezer mogen lopen.

1 like

En een juwelier stuurt het horloge naar Stam die gaat echt niet zelf lopen rommelen.

Dat bedoel ik :smiley:

Een Aqualand C020 uit 1986 in Mint conditie.

10 likes

Doet m maar in het pakketje volgende week :stuck_out_tongue_winking_eye: :joy: :joy: :joy:

Hebbert :rofl::rofl:

Nee :crazy_face: