Grijs
Goed gebruikt!
Dank je. Die vond ik ook zeer netjes staan al was ik verrast van de mosterd gele strap ondanks de gele plaat. Smaken verschillen he!
Deze heb ik nog @Case wist je dat dit het eerste van het Duplex model is? C500 uurwerk. Gladde bezel.
Dat besefte ik me toen niet. Ik was toen ook nog niet met horloges als hobby bezig. Ik wilde gewoon een goed “echt” duikhorloge en mijn duikinstructeur had deze, dus…
Die van jou ziet er wat minder gehavend uit
8204 die van jou, als ik het goed zie. Mooie bezel overigens, zou ook wel op een zwarte zoals die van mij staan volgens mij.
Thanks, van Yobokies.
Mocht je nog interesse hebben in een soortgelijke stalen insert; ik heb er nog eentje liggen die tegen verzendkosten weg mag.
Plaatje om het verschil duidelijk te maken:
(Gaat dus puur om de insert)
Super bedankt voor je aanbod, zeer gewaardeerd. Maar, a. ik ben er niet handig genoeg voor om daar zelf aan te beginnen, en b. ik denk dat ik dan de duikversie zou willen kiezen.
Maar ik zie wel dat het ook bij een zwarte wijzerplaat erg goed staat. Ik krijg er een beetje een SBBN017 gevoel bij, en da’s een horloge wat hoog op m’n verlanglijstje staat.