Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

13 likes

9 likes

Met bandjes aan het rommelen…

7 likes

30 jaar geleden op Curaçao gekocht…

9 likes

Grijs :ok_hand::ok_hand:

1 like

Goed gebruikt!

Dank je. Die vond ik ook zeer netjes staan al was ik verrast van de mosterd gele strap ondanks de gele plaat. Smaken verschillen he!

3 likes

Dubbelpost …

7 likes

Deze heb ik nog @Case wist je dat dit het eerste van het Duplex model is? C500 uurwerk. Gladde bezel.

6 likes

Dat besefte ik me toen niet. Ik was toen ook nog niet met horloges als hobby bezig. Ik wilde gewoon een goed “echt” duikhorloge en mijn duikinstructeur had deze, dus…
Die van jou ziet er wat minder gehavend uit :grinning:

1 like

Aka. ‘The Next Best Thing’: Citizen, NY0040-09E

14 likes

Bedankt voor de Tip, zo’n band had ik ook nog.
Direct maar even erop. :wink:

8 likes

8204 die van jou, als ik het goed zie. Mooie bezel overigens, zou ook wel op een zwarte zoals die van mij staan volgens mij.

3 likes

Thanks, van Yobokies.

1 like

1974 Challenge Diver

16 likes

13 likes

7 likes

Mocht je nog interesse hebben in een soortgelijke stalen insert; ik heb er nog eentje liggen die tegen verzendkosten weg mag.

Plaatje om het verschil duidelijk te maken:

(Gaat dus puur om de insert)

2 likes

Super bedankt voor je aanbod, zeer gewaardeerd. Maar, a. ik ben er niet handig genoeg voor om daar zelf aan te beginnen, en b. ik denk dat ik dan de duikversie zou willen kiezen.

Maar ik zie wel dat het ook bij een zwarte wijzerplaat erg goed staat. Ik krijg er een beetje een SBBN017 gevoel bij, en da’s een horloge wat hoog op m’n verlanglijstje staat.

1 like

Groot gelijk hoor! Dat heb ik uiteindelijk ook gedaan.

4 likes