Vrolijk Pasen
Ik verzamel ze niet maar ik heb wel weer een lekker coca cola in de collectie
Bandentips welkom want dat Citizen-rubber is niks
Wat een tof ding!
Rol ze in de binnenkant van een keuken rol en laat 48h staan.
En anders zijn er plenty 20mm fkm of andere straps
Het zijn inderdaad net schoenen. Je moet ze indragen.
Met dank aan mijn gewaardeerde forumlid en mede bewoner uit de stad waar niets boven gaat, deze bijzondere C020 Dacor…
En volledig geserviced bij Stamm…
Beauty ![]()
![]()
Wat zijn ze toch speciaal deze ventjes
Post eigenlijk nauwelijks… misschien toch maar wat vaker doen? Uit het mooie Groningen
Moet je vaker doen! Hele mooie exemplaren…
Mijn huidige Citizen collectie:
Een een heel klein piepstemmetje in mijn hoofd roept wel eens dat de JP2007-17Y mag vertrekken. Geupgrade met Saffier glas maar ergens denk ik van mwaaa.
Citizen zegt dat dit een oplage van 3000 stuks zijn maar ik sprak laatst via Instagram een Citizen verkoper uit Portugal en die vertelde dat deze max 1000 tot 2000 zijn uitgegeven omdat de kleur niet zo goed ook ontvangen werd.
Dus stel dat jullie meer info hebben, altijd fijn.
Heb de hele lijn van de JP’s Groen, Terra (bruin), blauw, de zwarte enz. en ook de 40th Edition
Ik zou die bruine gewoon juist wel houden Grollebol, worden steeds minder aangeboden, ook in vergelijking met bv. de groene en blauwe versies… (De Blauwe op een blauwe ND-limits band is ook gaaf trouwens…zelfde kleur Dial en band dan))
Blijf toch wel de echte “oudjes” stiekum de leukste vinden hoor, maar dat gezeik met die batterijen of servicen blijft wel een dingetje, vooral als je er meerdere hebt…
De kunst is hele mooie exemplaren te krijgen… die Lellen en beschadigende klokjes zijn genoeg te vinden… Maar ben een aparte, daar weet Abel inmiddels ook het één en ander van, alleen NOS of supermooi anders laat maar…
Is ook weer zo.
Ik heb er twee en nog geen batterij wissel hoeven doen, gelukkig!
De Batterijwissels heeft met de C020, C022, C026, en C028/C029 (3stuks per Watch) te maken Grollebol, niet met de JP’s hoor…
The Pepsi uit Aruba @vakantie met mooie herinneringen…
Voorlopig even genoeg gedeeld @pica"s
Toch zit er met het saffier wat meer leven in lijkt het.
Maar ik begrijp je gevoel.
Glimt mooi he!? ![]()
Met het standaard glaasje tikte ik de keukenkraan aan. Teminste, dat denk ik want ik merkte op dat moment niks…
Goede kras erop en hier kon ik niet mee leven… ![]()